Marhulky kvitnutie jar 2025🍑
|
|
|
|
|
 |
 |
|
TomášV - Bronzový Zahrádkář (62) - 34.231 (?), 3.4.2025 11:08
Hargrand dnes tak s polovinou rozvitých květů, slunné ráno a hukot včel v koruně. Od zítřka ma začít ochazování. Ta nerozvitá půlka by mohla mít ještě šanci.
Velkopavlovická ukazuje zatím jen pár bílých čepiček.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
MilosK - Stříbrný Zahrádkář (309) - 158.138 (?), 3.4.2025 20:12
První květ na kompakte, Kjóto má většinu poupat zavřených. Loni Kjóto kvetlo 6.4., 19.4. už byly plody jak nehet, pak nepřežilo nic. Vypadá to dobře, až na to že po mrazech přišly ty kroupy a tak to omlatili, že poupat je na o rok starším stromku asi o 90proc méně než loni. Ale na tříletém by to stačilo, aspoň ochutnat.vkozil bych foto, ale po aktualizaci mého edge v mobilu mi nejde vkládat fotky. Jsem začátečník, mám jen dvě meruňky, dvě broskve... tedy můžu jen referovat obecně jak tady vypadá počasí a informovat jak u nás pro případné pěstitele z okolí. Jinak v podstatě jen hltam informace od vás všech. Díky.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 206.68 (?), 3.4.2025 21:20
Ač jsem trochu pesimista, co se týče předpovědi, můžu říci, že pokud ještě kvetete, nemusíte mít strach zhruba do -3,5 °C. Pokud bude méně, bude důsledná probírka, ale u meruněk stačí 10% násady pro ne hyper, ale dobrou úrodu. Pokud bude v plodu -0,5 (nehet), je všechno k.o. Toto ale letos zatím není, a pokud se vyplní předpověď na chmi.cz ze dneška, tak jsem s hodně velkou opatrností v klidu. Pokud něco přijde klasicky v obdoví 18-24.4., a bude to do malého plodu, jako loni a předloni, bude to k vzteku. david
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 145.130 (?), 4.4.2025 10:47
Zdravím, minulý rok jsem zasadil odrudu Harlyane, na větvičce dva zavřene květy, o pár metru dal mam již 10ti letou madarskou a ta už je v plnem květu. Asi to vzhledem k ročnímu stromečku není uplně 100%, ale mam zkušenost že mlade stromečky maji tendenci kvést dříve.
R.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 189.109 (?), 4.4.2025 13:06