Údržba motoru Honda GCV 160 - 5,5 HP



                     
host - 163.242 (?) 
15.6.2007 5:57

Pokud jsem tuto vaši diskusi správně pochopil, pak zatímco u motorů automobilů za normálního zacházení životnost fundamentálních dílů několikanásobně překračuje životnost rozvodového řemene, a ten se tedy běžně kontroluje a podle potřeby vyměňuje, tak u tohoto motorku je to jinak. Podstatné části motoru jsou tedy zřejmě dimenzovány tak, že při zacházení a údržbě v souladu s návodem, se vyčerpá jejich životnost za srovnatelnou dobu jako u rozvodového řemene. Asi tedy nebude mít valnou cenu ten rozvoďák měnit, protože, když by na to došlo, stejně by se zachvilku rozsypal celý motor. Asi se tedy potom spíše vyplatí koupit celý motor nový. No, nevidím to jako povzbudivé sdělení, ale dík.

Jiří S.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 15.6.2007 7:25
Opravy jsou vždy o nákladech a celkovém stavu poškozeného motoru.
                     
host - 4.243 (?), 15.6.2007 10:33
Je vidět, že někdo to chápe a někdo ne a ne zabrat. U aut se po dovršení předepsaného počtu km. děžně mění mj. rozvod. řemen a u některých motorů je to otázka odklapnutí a sejmutí plast. krytu rozvodů. Nic níc. Honda žádný počet motohodin pro rozv. řemen nestanovuje a pokut nedojde k mech. poškození vlivem jiné závady je řemen doživotní (motoru). Samozřejmě za předpokladu, že se aspoň jednou za rok seřídí ventily a tím pádem skontroluje jeho stav.
                     
host - 148.15 (?), 6.9.2012 21:17

Dobrý den, mám pohonnou jednotku GCV 190, chci seřídit ventily, a potřeboval bych zjistil velikost vůle ventilů... Můžete mi napsat ty to hodnoty?
Děkuji za odpověď

                     
host - 11.107 (?), 8.9.2012 17:59

Hodnoty vůlí ventylů motorů GCV 160 a 190 jsou stejné a jsou zde již uvedeny od roku 2007.

                     
host - 162.6 (?), 29.6.2016 7:29

Nemáte někdo schema karburátoru na motor gcv 160?  Motor začal houpat, když není plně zatížen sekáním a nechci jen tak výzkumničit. V návodu nic není. Jirka, mil154@seznam.cz

                     
host - 0.16 (?), 29.6.2016 9:59

Stabilizátor do benzínu a vyčistit hlavní trysku.

                     
host - 241.150 (?), 29.6.2016 10:38

   Podla zadania priznakov to vyzera na viacmenej zaneseny volnobezny a prechodovy system karburatora (pretoze houpe pri ciastocnom vykone).

    Vycistit karburator a pouzivat čerstvy kvalitny benzin, alebo už zmienovany stabilizator.

                     
host - 72.149 (?), 29.6.2016 12:18

Pošlu vám návod v pdf a tady je i video.

FO

                     
host - 241.150 (?), 29.6.2016 15:22

Dobry den pane FO,

na tom užitočnom videu je v 5:13 min. vidno aj "záhadologicku"  informaciu, ktoru som sa prednedavnom márne snazil vydolovat od p.Standu.  T.j., ze po uplnom zatiahnuti regulacnej skrutky prechodoveho systemu sa táto skrutka povoli o dve celé otacky.

 Takže už mi ostáva zistit kolko je to pre jednotlive typy motorov: 

O kolko otáčok sa má tato skrutka povolit pre motor Honda GCV160 a o kolko pre Honda GSV190?

Pane FO, nemáte tieto udaje v servisnom manuali? 

Dakujem.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika