O.K. omlouvám se, v tom manuálu jsem ty vůle našel. Škoda, že pod tabulkou se servisními intervaly není odkaz na příslušnou stranu.
Jinak se musím přiznat, že se servisy většinou nemám moc dobré zkušenosti. Na vahách je na jedné straně možná praxe, ale snaha práci co nejrychleji odbít, eventuálně i něco ošidit, aby se vidělalo a na druhé straně je možná méně praxe, ale snaha udělat vše pečlivě, aby zařízení, co nejdéle sloužilo. Nakonec, ať se rozhodnete si seřízení dělat sám a nebo jdete do servisu, vždycky riskujete.
Nemohu tvrdit, že jsem nikdy neukroutil žádný šroub ani, že se mě vždy vše povedlo utěsnit napoprvé. Ale tak to chodí i v autorizovaných servisech. I když jistě tam, co mě trvá odpoledne, mají za hoďku, nebo ještě rychleji.
Pane 11.99, prosím, mohl byste se podělit, čím správně těsnit víko rozvodů? Jestli jsem to pochopil, normální těsnění tam nebude a musí se tam nanést nějaký speciální materiál. Všiml jsem si, že podobně skříň motoru je těsněna nějakou hmotou, která se při stažení vytlačila ven (a asi i dovnitř), zatímco u Tecumsehu, který jsem někdy rozdělával, bylo papírové těsnění.
Myslel jsem si, že prostor, který zahrnuje objem pod víkem rozvodů, může být odvětrán do vzduchového potrubí mezi vzduchovým filtrem a karburátorem. Tím pádem pak může být pod víkem rozvodů mírný podtlak proti okolí a tak mi připadalo, že to není místo na těsnění zvlášť náročné. Z vašeho sdělení bych si typnul, že u Hondy je to jinak. Mohl byste prosím popsat, proč je u Hondy pod víkem rozvodů přetlak? Skříň je neodvětrávaná?
Jiří S. (aby z toho nebylo J.S.)