Kalifornské žížaly

host - 146.1 (?)
14.10.2008 7:43
Dobry den.Pri pohledu na Vase snimky mam pocit, ze zajemce o chov zizal spise odradite, nez nelakate.Snimky jsou sice krasne, ale pravda je jinde.Takove mnozstvi zizal je mozne spatrit pouze na jejich pochoutkach/hnuj, uhnila repe, jablka a pod/.V normalnim zahradnim materiale, jako je trava, listi a pod.jich najdete mene.Vase snimky vzbudi obavu z toho, cim je zivit, kdyz dojdou jablka a zbude jen trava.Proto chci budouci chovatele ujistit, ze takovy pohled se naskytne pouze v pripade hyckani zizal.Jakmile dojdou pochoutky, prijde na radu trava.Je to jako u lidi.Mnoho uspechu Vam i vsem chovatelum preje Lada.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

host - 243.246 (?), 31.10.2010 14:28

Konzultoval jsem to s odborníky, kteří shodně tvrdí, že ze stejného výchozího materiálu za stejných vnějších podmínek při stejně intenzivní a odborné péči dostaneme naprosto stejný výsledný produkt i bez žížal. Rozdíly jsou jen v rychlosti vyzrávání. Ty žížaly s tím nedělají nic jiného, než to, že to jemněji sešrotují a promísí a vyberou si potřebné látky, stejně jako třeba váš králík. Vlastní rozklad biomasy ale neprovádí žížaly, ale bakterie. Četl jsem na netu několik blábolů o zázračném působení trávících enzymů z žížalího trávícího traktu. Dotazovaní dvou CSc. se nad tím smíchy až zakuckali. Najde se však několik úchylných jedinců, kteří věří, že ty enzymy mají blahodárný vliv na úrodu, na pleť, na potenci a zlámanou nohu. Můj děda říkal, že když je něco na všechno, tak je to také na nic, a toho se držím.

host - 146.1 (?), 14.10.2008 7:43