Řez mladé třešně
|
|
 |
 |
pkovarik - Diamantový Zahrádkář (1331) - 130.36 (?) 17.1.2016 14:30
Pane, jsem amatér, běžně se stříháním stromů nebavím, nemám zkušenosti. Vysadil jsem na zahradě pár stromků a rád bych se o ně vhodně postaral. Proto jsem vycházel z různých zdrojů, jak knižních, tak internetu. Nicméně o vyslepování pupenů slyším poprvé od vás, v knihách ani internetu, z kterých jsem vycházel, nebyla ani zmínka. Tedy jsem postupoval podle doporučeného postupu.
Jestli je to vyslepování běžný postup, zkuste se o tom rozepsat - jak to provádět (nechat 6 horních pupenů a zbytek uždíbat ?), a kterých stromů se to týká. Díky.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 248.22 (?), 16.1.2016 15:31
Třešeň vůbec nemusí být mohutný strom, pokud je na zakrslé podnoži. Moje je do tří metrů výšky. Lída
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 248.27 (?), 16.1.2016 16:54
Taková poditřešnička do 3 m pěstovaná australským systémem KymGreenBush dává 30 až 50 kg na jeden "strom". Nevím Jak Ferda, ale já na "postání u stromku" nesním více než 0,5 kg.
Moje či Lídina dá tak 15-20 kg..., což je dost, aby člověk musel přemýšlet jestli rozdat, nebo zavařovat (protože k pálení je toho zase málo).
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 248.22 (?), 16.1.2016 23:04
No tedy takhle ji nestříhám, teď už skoro vůbec... Na zavaření, bublaninu a jídlo mám, víc nepotřebuji. Lída
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 14.170 (?), 17.1.2016 14:13
Doplňte informace : 1. podnož, 2.odrůda, 3. vzdálenost od domu.
V.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
pkovarik - Diamantový Zahrádkář (1331) - 130.36 (?), 17.1.2016 14:30