Dobré ranko. Milý příteli, jste se spletl, já nejsem ten co má problém z Vašimi přestávkami v pracovním procesu. Ani jsem nechtěl nikoho urazit. Možná jste přehlédl, ale závěrem jsem psal, aby Ti, kterých se to týká, brali článek s humorem. Ostatní mé příspěvky, krom prvotní otázky, jsou názorem lidí co se starají o výrobu paliva.
Jak jsem si přečetl, tak jste včera vyčistil 5x karburátor. Píšete, že to způsobil starý mix. Já přeci netvrdím, že starý mix nemůže ucpat karburátor, jen si dovoluji tvrdit, že karburátor se může ucpat i třeba špínou z kanistru, nebo pilinou, kterou vítr foukl do sání při čištění filtru, nebo velkým množstvím oleje v benzínu, nebo zkrátka něčím jiným a to může být ta nejčerstvější směs a stejně to je na nic. Vy tvrdíte, že se mašinky zadřou, či jinak poškodí při použití staré směsi. No a já si dovoluji tvrdit, že při namíchání staré s mladou směsí a to v poměru cca 1 ku 3 se nic nestane. Mám to vyzkoušené dlouholetou praxí. Nejsem sám, kdo takto bez problému řeší starty po odstávce mašinky. Nevím jak starou směs paliva považujete za starou, ale myslím, že když bude v plném kanistru, pečlivě uzavřeném, tak ti technici z Parama a Polari mají pravdu.
Závěrem. Jsem přesvědčen na sto procent, že odmítnutí záruky z důvodu použití staré směsi je ve velké většině jen bohapustá výmluva. Prosím, tímto výrokem nechci tvrdit a netvrdím, že Vy takto jednáte. Určitě je na zvážení každým uživatelem jak se bude chovat ke svým strojům. Určitě je lepší být přehnaně opatrný. Já osobně z dvoutaktního jednoválce vědu dělat nebudu. Ti technici z Parama a Polari se schodli, že ve směsi je důležitější olej. Netvrdili, že kvalita benzínu není důležitá. Tím mě osobně potvrdil to podle čeho jednám od roku 1989, kdy jsem musel začít pracovat.