Tak ta krabička na nastavování stojí 2k, soft pošlu zdarma kdo má zájem a notebook už doma stejně každý má ale i tak bych nepletl dohromady spotřebák = řetěz, lišta, pružinky s ostatníma dílama jako třeba karbec a klikovka. Potom taky existuje taková věc jako telefon a když bych opravdu spěchal, obvolal bych servisy v okolí a například po té přužince se poptal telefonicky. Tak jak řidiči nadávají na silničáře, že v zimě padá sníh a jsou naštvaní, že s letňákama na kamionu v kopci nemůžou vyjet, tak mě připadne i tento problém. Překvapující a zarážející na tom je to, že je problém zmiňován od profíka, který určitě s daným servisem nějakou zkušenost má = dá se to řešit protiopatřením, navštěvovat jiný (bohatší) servis husqvarna, kde podobné věci mají na skladě, mít rezervní stroj (video v 1:46 v levé části na zemi) nebo základní spotřebák koupit dopředu u novinek bych podobný zádrhel s díly čekal o to víc. Co mají říkat ti chudáci, co si koupili Dolmar Alda určitě sám ví nejlépe co mu bude vyhovovat za stroj a servis, já na jeho místě bych pokud bych nebyl spokojen, přešel ke konkurenci a zjistil, že jsem si pomohl a nebo taky ne, to si musí každý rozhodnout sám dál bych tento problém neřešil.
Jinak Jani bavíme se zde o nových profi strojích, tak s těma pamětihodnostma a už několikrát ukroucenýma klikama na 560tkách bych byl opatrný, aby se tomu dalo aspoň trošku věřit, snaha se cení, ale všeho s mírou