Husqvarna 555, 562 XP



Hupino - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (77) - 211.189 (?)
16.2.2012 21:29

Zdravím. Nemůžu se neozvat brachu 156.239. wink Na co by mě ten soft byl dobrej? To se ptám vážně. Všechny servisní práce nechávám na odborníky. Když už jsem tady, dám sem novou fotku kde má pilka pořád ještě všechny pružinky.laugh


Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Jani02 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (277) - 56.162 (?), 16.2.2012 18:11

Ja tiez nechápem preco by niekto mal držať doma náhradné diely ktoré by mal dobrý predajca mať na sklade.Keď sa dobre pametám tak sa niekoľkokrát stalo že na tomto stroji ukrútili kľuku - to má niekto držať doma aj kľuku?Keď sa mení kľuka tak sa patrí vymeniť aj ložiská, guferá a tesnenia. Tiež to má niekto držať doma?Zvykne blbnúť karburátor zišlo by sa ho držať doma náhradný a aj kábel a notebook na nastavovanie a samozrejme kúpiť soft.

  To snáď nemyslíte vážne.

                     
host - 156.239 (?), 16.2.2012 21:00

Tak ta krabička na nastavování stojí 2k, soft pošlu zdarma kdo má zájem a notebook už doma stejně každý má laugh  ale i tak bych nepletl dohromady spotřebák = řetěz, lišta, pružinky s ostatníma dílama jako třeba karbec a klikovka. Potom taky existuje taková věc jako telefon a když bych opravdu spěchal, obvolal bych servisy v okolí a například po té přužince se poptal telefonicky. Tak jak řidiči nadávají na silničáře, že v zimě padá sníh a jsou naštvaní, že s letňákama na kamionu v kopci nemůžou vyjet, tak mě připadne i tento problém. Překvapující a zarážející na tom je to, že je problém zmiňován od profíka, který určitě s daným servisem nějakou zkušenost má = dá se to řešit protiopatřením, navštěvovat jiný (bohatší) servis husqvarna, kde podobné věci mají na skladě, mít rezervní stroj (video v 1:46 v levé části na zemi) nebo základní spotřebák koupit dopředu u novinek bych podobný zádrhel s díly čekal o to víc.  Co mají říkat ti chudáci, co si koupili Dolmar blush Alda určitě sám ví nejlépe co mu bude vyhovovat za stroj a servis, já na jeho místě bych pokud bych nebyl spokojen, přešel ke konkurenci a zjistil, že jsem si pomohl a nebo taky ne, to si musí každý rozhodnout sám wink dál bych tento problém neřešil.

Jinak Jani bavíme se zde o nových profi strojích, tak s těma pamětihodnostma a už několikrát ukroucenýma klikama na 560tkách bych byl opatrný, aby se tomu dalo aspoň trošku věřit, snaha se cení, ale všeho s mírou laugh

                     
Hupino - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (77) - 211.189 (?), 16.2.2012 21:29

Zdravím. Nemůžu se neozvat brachu 156.239. wink Na co by mě ten soft byl dobrej? To se ptám vážně. Všechny servisní práce nechávám na odborníky. Když už jsem tady, dám sem novou fotku kde má pilka pořád ještě všechny pružinky.laugh


                     
host - 156.239 (?), 17.2.2012 1:58

Tak to je jasné Hupino, napícheš tu plošku na karbecu (řídící jednotku) a tam se ti všechno ukáže. Pak už víš, kde je to rozbité a oprava už je dílem okamžiku wink  Servisákovi to řekne, že jsi mezi třetím a čtvrtým stromem v úterý dopoledne měl 2 cigárka, že jsi místo práce zkoušel jestli ti popadá z pily sníh a že ti praskla pružinka a je potřeba ji vyměnit laugh Sám jsem byl překvapenej jak je to chytrý, všechno to zaznamenává potvůrka. Další krok bude GPS, takže zaměstnavatel bude vědět, jestli a kde se (ne)maká cheeky

                     
Jani02 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (277) - 81.40 (?), 17.2.2012 6:38

Neviem ako u Vás ale na slovensku môžu mať tý chudáčkovia z Dolmármi do 24 hod prakticky čokoľvek.Pokiaľ to bude neaká fest veľká zvláštnosť tak do týždňa - dvoch.Silentbloky a pod za zvláštnosť nepovažujem.Ešte sa mi nestalo ako pri Hq, že na membrány som čakal rok a na valec 3mesiace a nakoniec mi ho aj tak nedodali a ja som musel objednávať z rakúska, kde bol na sklade -len bol o 20 e drehší.

                     
Alda - (7) - 5.102 (?), 17.2.2012 19:35

Jen pro upřesnění, ten silentblok jsem poptával v Husqvarně v Brně, Prostějově, Boskovicích a všude byl na objednání. Mám náhradní pilu, takže jsem mohl dělat, jen mě zarazilo, že u značky jako je Husqvarna se na díly čeká 14 dní. Toť vše. 

                     
host - 1.46 (?), 23.2.2012 22:07

Me praskl uz podruhe. Zasel jsem do Hus.kde jsem pilu kupoval a hned vymenili a to vse v zaruce a s omluvou. P.S je to v Nemecku

                     
host - 156.239 (?), 24.2.2012 0:47

Jak je to s tou tloušťkou, dali vám tam silnější jak jste psal, že by to měli měnit za 365tkové nebo stejné původní???

                     
host - 1.46 (?), 24.2.2012 6:13

zatim puvodni mam se ale zastavit za mesic, bude neco specialniho, aby to tak nepraskalo. Pak dam vedet

                     
host - 1.46 (?), 1.3.2012 20:48

Tak hlasim druhou zavadu tesneni pod vyfukem. Opraveno v zaruce.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika