Husqvarna 555, 562 XP
|
|
|
|
|
|
|
host - 15.3 (?) 4.2.2012 18:55
V manualu spunt taky mam, ale na pile je jen neproriznutej prolis v miste kde by mel byt. Zrejme mi prodali verzi pro rovnikovou Afriku, ale slape v mrazech jako fik, tak radsi vrtat dirky nebudu. XPG to neni, mam zimu rad :o)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 112.230 (?), 4.2.2012 21:22
Zdravím, mám s 560 nařezáno zhruba 20nádrží, mám naprosto stejný problém, od samého začátku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 182.242 (?), 8.2.2012 21:48
Podobný problém jsem měl se servisem v Husqvarně také. Před čtyřmi roky mě praskla pomocná startovací pružina smart start na křovinořezu. Bohužel v sezoně. Obvolal jsem několik prodejen Hsq. a pružina byla nesehnatelná. Nakonec mě ji vymontovali z nového stroje, která mě po několika měsících také praskla. Nakonec mě ji kamarád vyrobil v dílně a mám ji dodnes. Stála mě lahvinku tuzemáčku. Další věc, která mě na prodejcích Hsq. v našem městě dostala byla taková. Chtěl jsem si koupit nový náhardní křovinořez v hodnotě cca 25 tis.,ale bohužel jsem přišel v nesprávnou dobu. Pánové měli mít za deset minut oběd, tak zamkli prodejnu a vrátíme se za hodinu. Já to chápu, ale nechápu, že se pánové nemohli vystřídat a jeden z nich mi mohl křovík prodat, takhle přišli o myslím si, že slušný kšeft. Je vidět, že jsou na tom dobře! Samozřejmě, že jsem přešel ke konkurenci. Prodavač si došel na oběd, vrátil se za 15 min, protože jídelnu (hospůdku) měl vedle prodejny a stroj mě předvedl a prodal. Za hodinu, už jsem byl v lese. Roman
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 115.106 (?), 9.2.2012 9:31
Ono je to složitější, aby měl servis všechno na skladě, chce to kapitál a jak nejsou finance, pak samozřejmě není zboží a musí se objednávat, za to servis nemůže, je to o prachách majitele. Ještě k tomu pánovi co kvůli obědu přešel ke konkurenci kdyby jste jim zamával penězma před obličejem oběd by na 99,9% odložili, hlad je sviň..., mohl jste být obyčejný "čumil" a ruku na srdce, vydržel by jste s kručením v břiše sledovat jak si někdo něco prohlíží a nekoupí??? Osobně bych raděj taky šel na baštu
Když někdo má zájem o výborný křoviňák, 15minut už vydrží, když ne, jeho mínus.
|
|
|
|
|
|
|
host - 182.242 (?), 9.2.2012 13:48
Dobrý den! Vzhledem k tomu, že jsem si u nich koupil zmiňovaný křovinořez a dvě profi pily, tak si myslím, že už mě pánové za tu dobu mohli poznat, jako jejich zákazníka. Penězi bych nemával, protože takový obnos u sebe obvykle nenosím. Ono se na prodejně dá zaplatit z karty. A větu, kterou jsem tehdy řekl" "Chci tenhle křoviňák, koupím si u Vás druhý, ale silnější, chci k tomu, pilový kotouč, olej,pilníky, měrku,náhradní žací nůž aj." Pane, tohle nevypadalo na čumila, který otravuje kolem oběda, ale na člověka, který potřebuje s mašinou dělat a vydělat, jak na mě, tak na, to,aby se mi stroj zaplatil! Myslím, si,že by se ta chvíle vyplatila. Já být prodejcem, zachoval bych se jinak. Ještě jsem zapoměl napsat, prodejna má jiného majitele a servisáka. Roman
|
|
|
|
|
|
|
host - 115.106 (?), 9.2.2012 15:06
Pokud nejste spokojen se servisem, tak bych ho změnil, ale zůstal u výrobku se kterým jsem spokojený a co mám odskoušené jako kvalitní i za cenu toho, že koupím o 15minut později nebo jinde. Pokud jste byl s předchozím křoviňákem spokojen, rozhodně bych tak radostně nedával po diskuzích na odiv, že jsem šel ke konkurenci. Nechci vám upírat vaši pravdu, ale celé se mi to zdá mírně přikrášlené, pokud vás skutečně odpálkovali, pak se nedivím změně, ale je to jen a pouze o lidech, jako vždy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|