Když táta pořídil Felicii (r.v. 98, 1.3, vstřikování), hrozně se divil, že se do toho nemusí dolévat každých X tisíc kilometrů olej jako ve Š120, že to se stejnou nebo lepší spotřebou jede mnohem líp, potichu, nedrncá atd. Felicia už jezdí 17 let a pořád se nemusí dolévat olej, jen se vyměňuje a pořád stačí i na dálnici. Ono je to o technologiích, materiálech a kvalitě výroby. Pokud by současný 4-takt žral tolik oleje, že by to bylo srovnatelné s 2-taktem, tak je už dááávno na odpis. Měli jsme dost roků sekačku s Honda GCV135 na sekání >2000 m2. Má odpracováno hodně hodin a nový olej dostala až minulou sezónu (na mě nekoukejte, bohužel otec je z těch, co čtou návod a jedou do servisu, až když to neseká). Měla by být tedy pořádně "vyčochtaná" a přesto, kolik oleje se tam nalije, tolik se ho při další výměně vylije. Takže ono to s těmi 4-takty asi nebude taková tragédie.