Který 4T křovinořez



PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6569) - 9.135 (?)
22.5.2015 21:04

Jen krátce. Subjektivní smrad je subjektivní. Já tu smradem argumentovat nezačal. Vyšlehaný 2T bude smrdět +- stejně jako nevyšlehaný. 2T jednoduchý oproti 4T je, točí kolik mu EU dovolí. Postu o Mercedesu a dalších nerozumím. Je to snad myšleno takto?  Nemáš na Trabanta? Tak si kup Mercedes! Myslím, že nikdo zde 4T nedémonizuje, jsou brány s respektem.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 178.9 (?), 22.5.2015 6:42
Nějak jste přehlédl, že se ptá na 4T o obsahu úrovně GX35. A nedávejte do jednoho pytle 4 mix a 4 T GX 35 dlouhóó nic a pak je Robin Subaru. Robin se dělá v obsahu na 40 kubíků s nizoučkými vibracemi. Garáž je místo, kde nejrychleji zjistíte, jak ten 2 T strašně smrdí a je hlučný. Po problémech 4 mixu zpátky k 2T je volání po spolehlivosti, méně smradu nebyl důvod jít zpátky do 2T.
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6569) - 9.135 (?), 22.5.2015 7:29

Řekl bych, že 36.222 má docela recht. Vy 178.9 ty 2takty tak trochu démonizujete. Ale ony mají své výhody. A 4T nevýhody. Jedna třeba je, že trochu vyšlehaný 4T motor taky spaluje olej a to takový, který není určen ke spálení. Takže smrdí subjektivně možná víc, než 2T s olejem s vyšší JASO normou. To grow není jen ve smradu.

                     
host - 176.91 (?), 22.5.2015 8:02

No vidíte.Vůbec jsem nevěděl že nějaký čtyřmix existuje.Jen mě tak napadlo, co vlastně komu vadí.?Smrad nebo škodliviny?Kdysi jsem četl, že jestli trabant smrdí a čoudí, ještě neznamená, že posílá do ovzduší nejvíc škodlivin.  Taky mě zajímá problem, co koupit v případě, že mi odejde můj 8letý všemi poplivaný Oleomac 740.Nijak ho nešetřím, nedal jsem do nej ani korunu, nesmrdí -co by na 1/50 směsi mělo taky smrdět? Akorát večer cejtím bundu že je trochu nasáklá.Myslel jsem že až ho tedy oddělám tak že bych koupil konečně mašinu víc jak 35 cm3Jak píšete na nůž to stačí ale na strunu? Honda-vari 35,Stihl 35 a píšou silný/profesionální.A ve čtyřtaktu.Mohl by mi to prosím někdo rozdělit, ukázat, opravit .No třeba na těch mojich 6000m2(2xsekám 3000m) mi ten Ital vydrží do smrti. ale co kdyby.Děkuji.

                     
host - 37.137 (?), 22.5.2015 20:02
Pro 176.91-opravdová profesionálnost se odvozuje od komplet sladěného stroje-použité komponenty, motor,kvalitní plasty, antivibrační systém.Každodenní nasazení prověřuje odolnost použitých dílů, ale musí být vhodně zvolen výkonostní stroj.Např. nejslabší profi model od stihlu se nevezme na plošné vyžínání, tam kde se vyžíná 3x-4x/rok, ale na dovyžínání po plošném sekání či obsekávání překážek je skvělý vzhledem k váze a tím i k manévrům, nebo sečení trávy trojzubcem, taky jsem ho nato používal.Na plošné vyžínání v komunálu, kde mám silnější mašinu a vyžíná se 3-4x ročně se nemůže jít se šmrdlátkem-jednak produktivita, tak i životnost a spolehlivost stroje je dost podstatná věc.Pokud budete plošně vyžínat doma, tak může být slabší stroj=častější vyžínání povinně k výkonu nebo vzhledovým potřebám.To je tak informačně, co musí ustát profi stroj, o práci v lese nemluvě, tam se opravdu vyplatí investovat do specialisty na maloobjemy, pro znalé, nemusím jmenovat.A co se týká 4-taktu, tak nad 100ccm nic jiného, ale pod 100ccm je to kompromis udělán pro ekology, mě jedno deci v pěti litrech oleje opravdu nevyvádí z míry, když vezmu objemy a množství kamiónů, vykuchané filtry pevných částic u aut.
                     
host - 37.137 (?), 22.5.2015 20:19
Jen tak pro info-š100 měla udávanou spotřebu oleje 1l/1000km.Trabant s bezkontaktním zapalováním mě vzal přibližně stejné množství oleje na 1000km v benzínu.Ale když přesáhla škodovka 140 000km, tak si vzala u tchána 1l/250km.A teď co je lepší-dvoutak co spaluje předepsaný čistý špičkový olej, nebo čtyřtakt který spaluje vyjetý olej plný karciogeních látek s jedovatýma kovama.Malé dvoutakty zde mají dle mého stále své místo.
                     
host - 105.167 (?), 22.5.2015 20:27
No jo v tom je problém. Někteří stále žijete na úrovni škodovek 100 a trabantů. Malý 4T současnosti je BMW, Mercedes, Audi, Suzuki, Honda, aj špica motoru.
                     
host - 105.167 (?), 22.5.2015 20:32
Jedno není když kolem sebe mám smrad. A tak půl dne jej vdechovat. Hluk to samý.
                     
host - 0.146 (?), 22.5.2015 20:54

tak sekejte kosou ušetříte za benzín a bude to ekologický jen jestli jí umíte vzít do ruky

                     
host - 105.167 (?), 22.5.2015 15:06
PP: vysvětlete prosím subjektivní smrad. Mrkněte na složení splodin 4T a 2T. Když začínaly na sekačkách 4T také někteří zmiňovali, že 2T točí víc a je jednoduchý. Vyšlehaný 4T měřte s vyšlehaným 2T bez tlaku ve válci. Démonizuje se 4T.
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6569) - 9.135 (?), 22.5.2015 21:04

Jen krátce. Subjektivní smrad je subjektivní. Já tu smradem argumentovat nezačal. Vyšlehaný 2T bude smrdět +- stejně jako nevyšlehaný. 2T jednoduchý oproti 4T je, točí kolik mu EU dovolí. Postu o Mercedesu a dalších nerozumím. Je to snad myšleno takto?  Nemáš na Trabanta? Tak si kup Mercedes! Myslím, že nikdo zde 4T nedémonizuje, jsou brány s respektem.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Homelite xl 91318.9.2024
Homelite xl 91315.9.2024
Kouří do místnosti12.9.2024
Kompresor - identifikácia9.9.2024
ČOV Herva8.9.2024
ČOV Herva8.9.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika