Citronovník - opadávání listů

m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5585) - 242.167 (?)
7.4.2013 12:57

Měl by přezimovat na chladném a světlém místě (max. tak do 10°C), velmi omezit zálivku a úplně vyřadit hnojení. Pokud je v teple tak shodí listy, navíc potřebuje chladno na podporu kvetení. Jak ho máte dlouho? Já jsem začátečník a první rok mi to udělalo to stejné. Teď jsem jim vytvořil podmínky na chladné zimování a další dva roky bez problémů, dokonce jsem sklidil již první tři plody kterév tom chaldu dozrály. Teď po zimě je to už asi měsíc co nasazují na vové výhonky.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5585) - 242.167 (?), 7.4.2013 12:57

Měl by přezimovat na chladném a světlém místě (max. tak do 10°C), velmi omezit zálivku a úplně vyřadit hnojení. Pokud je v teple tak shodí listy, navíc potřebuje chladno na podporu kvetení. Jak ho máte dlouho? Já jsem začátečník a první rok mi to udělalo to stejné. Teď jsem jim vytvořil podmínky na chladné zimování a další dva roky bez problémů, dokonce jsem sklidil již první tři plody kterév tom chaldu dozrály. Teď po zimě je to už asi měsíc co nasazují na vové výhonky.

Wimpi - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2112) - 200.122 (?), 7.4.2013 13:33

To, co píše Mirek, je svatá pravda. Jenže v daném případě podle fotky soudím, že příčina bude jiná. Myslím si, že došlo k poškození kořenů a rostlina usychá. K tomu mohlo dojít například postupným přehnojením. Vyndejte citrus z květináče a zkontrolujte kořeny, hlavně ty tenké, vlasové. Pokud se lámou a nebo z nich lze "svléknout" vnější obalovou část (kůru), je zle. Teoreticky také mohlo dojít k omrznutí (např. dlouho pootevřené okno při větrání).

host - 220.186 (?), 7.4.2013 14:00

Souhlasím s Wimpim. Na vině by také mohlo být přelití.       Lída

host - 204.161 (?), 7.4.2013 16:56

Dakujem za rady 

mam ho od dec. 2012