Pan walter, už som uviedol a uvediem zase. Ja rastliny nereklamujem, nevraciam, neriešim s predajcom, ak niečo neurobil tak ako mal. Musel by mi prísť zväzok aspoň 100 stromčekov, aby som sa do toho dal. Pochopte to ako chcete. Pre mňa je nezmysel práve to, čo navrhujete a už mi navrhovali aj Vám podobné povahy pred Vami. Že mám tú sadenicu reklamovať. Ale načo? Jeden malý stromček? Písať predajcovi a vysvetľovať? Ale čo s tým ďalej? Ešte mám ten nešťastný stromček aj zabaliť a poslať naspäť? A chcieť akúsi náhradu, ďalší stromček, či peniaze, alebo čo vlastne? Toto si nemôžem dovoliť.
Neprehováram ľudí, aby postupovali ako ja. Je to každého vec, ak má vôľu toto všetko podstúpiť len kvôli jednej sadenici. Ale ja si to dovoliť nemôžem. Z môjho pohľadu, pri tak veľkom množstve rastlín, ktoré som sústredil a ktorých udržiavanie chce obrovské množstvo času, by reklamácia akejsi jednej jedinej bola čistá hlúposť.
Mimochodom, neviem si tiež predstaviť, o čom sa môžem zhovárať s človekom, ktorý vycapil na svoju stránku mimoriadne podrobný opis konkrétnej olivovníkovej odrody a namiesto nej som dostal niečo, čo nezodpovedá žiadnej inej, ktorú ponúka. Mám prikývnuť, že si ju skutočne len tak zamenil s niečim iným? A s čím prosím Vás, keď nič podobné tomu čo mi prišlo oficiálne ani len neponúka na predaj.