Záhradníctvo Limbach



host - 139.157 (?)
17.9.2024 12:15

Je tak těžké pochopit, nebo to někteří záměrně ignorují, že vůbec nejde o reklamaci a získání prachů zpět? Problém je, že v tomto případě muselo jít o úmysl, protože záměna s něčím jiným u prodejce možná není. Pokud jde o jiné druhy ovoce, člověk záměnu pozná až za mnoho let, když zaplodí, ale reklamace už nedává žádný smysl a ani možná není. Takže právě upozornění, u kterých prodejců se to děje často nebo neděje vůbec, dává to nejlepší vodítko pro budoucí kupce, jakého obchodníka pro svůj nákup zvolit, aby pravděpodobnost spálení se byla co nejmenší.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
walter. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1943) - 168.103 (?), 15.9.2024 14:46

Zakladatel této diskuze dělá chybu v tom, že pravděpodobnou záměnu zboží neřeší s Limbachem. Jestli se mu do reklamace zboží chce nebo nechce, je věc jiná. Ale upozorňovat lidi na zřejmě podvodné jednání prodejce je nesmyslné, když jsme s ním nevstoupili do reklamačního řízení, neznáme jeho vysvětlení k věci. Třeba je pravda úplně někde jinde nebo také ne. PS: i já mám svou negativní zkušenost s e prodejcem ovocných stromků, kterou jsem tu kdysi popsal, ale až po vcelku úspěšném vyřízení reklamace.

                     
host - 136.144 (?), 15.9.2024 15:44
Když jsem kdysi procházel podmínky různých zásilkových prodejců, najde se někde v podmínkách někdy i poznámka, že v případě kdy není zboží na skladě, bude posláno něco náhradního-podobného. Takže asi tak... Biegler
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6578) - 9.142 (?), 15.9.2024 18:11

Pan W má opět pravdu, ostatně jako obvykle. Akorát mně se to nechtělo tak rozepisovat a nemám takový decentní styl. Taky se mi stalo, že místo Althanovy mi vyrostla Malvazinka a co jsem s tím měl dělat, když zarodila po 6. letech.

                     
host - 136.144 (?), 15.9.2024 18:59
Althanových mám na zahradě několik, stejně tak i Malvazinek, můžete přijet natrhat, jestli příští rok budou. Letos díky mrazu ani jedna a to jsem se rozhoupal udělat postřiky, aby nezahnědávaly od pecky. Já kdybych měl začít o záměnách, bylo by to taky pěkné zaplevelení fora. Nakonec se ukázalo, že nemám ani Topper a ani Valjevku, ale trnky jsou dobré tak co už. To jen dodatek, abych držel basu. Biegler
                     
host - 136.144 (?), 15.9.2024 19:06
A ještě takový vtipný dodatek na menší zaplevelení. Nejvíc se mně líbil na tom lístku od Topper, o kterém jsem si jednu dobu myslel, že je to Valjevka popis. "Licenční odrůda zákaz dalšího množení." Biegler
                     
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10317) - 70.240 (?), 15.9.2024 19:37

Valjevka místo Topperu, to je jedna vůbec z prvních záměn, co jsem tady měl. To už je hodně dávno. Takové švetkomeruňky Dapple Dandy se nedočkám asi nikdy. Ovšem ta záměna není zase tak špatná. Taková ta aziatka s tropickou příchutí zářivě růžovo červenou slupkou. Druhý stromek vypadal po letech nadějně, ale bude to jedna a ta samá záměna. Ale je alespoň chutnější než Fortune. Pánovi přeju, aby s reklamací uspěl, ale dost o tom pochybuju.

                     
host - 21.240 (?), 16.9.2024 23:05

Pan walter, už som uviedol a uvediem zase. Ja rastliny nereklamujem, nevraciam, neriešim s predajcom, ak niečo neurobil tak ako mal. Musel by mi prísť zväzok aspoň 100 stromčekov, aby som sa do toho dal. Pochopte to ako chcete. Pre mňa je nezmysel práve to, čo navrhujete a už mi navrhovali aj Vám podobné povahy pred Vami. Že mám tú sadenicu reklamovať. Ale načo? Jeden malý stromček? Písať predajcovi a vysvetľovať? Ale čo s tým ďalej? Ešte mám ten nešťastný stromček aj zabaliť a poslať naspäť? A chcieť akúsi náhradu, ďalší stromček, či peniaze, alebo čo vlastne? Toto si nemôžem dovoliť.

Neprehováram ľudí, aby postupovali ako ja. Je to každého vec, ak má vôľu toto všetko podstúpiť len kvôli jednej sadenici. Ale ja si to dovoliť nemôžem. Z môjho pohľadu, pri tak veľkom množstve rastlín, ktoré som sústredil a ktorých udržiavanie chce obrovské množstvo času, by reklamácia akejsi jednej jedinej bola čistá hlúposť. 

Mimochodom, neviem si tiež predstaviť, o čom sa môžem zhovárať s človekom, ktorý vycapil na svoju stránku mimoriadne podrobný opis konkrétnej olivovníkovej odrody a namiesto nej som dostal niečo, čo nezodpovedá žiadnej inej, ktorú ponúka. Mám prikývnuť, že si ju skutočne len tak zamenil s niečim iným? A s čím prosím Vás, keď nič podobné tomu čo mi prišlo oficiálne ani len neponúka na predaj. 

                     
host - 236.1 (?), 17.9.2024 11:57

Reklamace obvykle nebývá složitá. Nic se zpátky neposílá. Vyfotíte stromek i s cedulkou a pošlete prodejci. Tomu mému to stačilo a poslal správný stromek s omluvou.

                     
host - 139.157 (?), 17.9.2024 12:15

Je tak těžké pochopit, nebo to někteří záměrně ignorují, že vůbec nejde o reklamaci a získání prachů zpět? Problém je, že v tomto případě muselo jít o úmysl, protože záměna s něčím jiným u prodejce možná není. Pokud jde o jiné druhy ovoce, člověk záměnu pozná až za mnoho let, když zaplodí, ale reklamace už nedává žádný smysl a ani možná není. Takže právě upozornění, u kterých prodejců se to děje často nebo neděje vůbec, dává to nejlepší vodítko pro budoucí kupce, jakého obchodníka pro svůj nákup zvolit, aby pravděpodobnost spálení se byla co nejmenší.

                     
host - 12.203 (?), 17.9.2024 12:52
Akorát vznikne dilema, když tu mou vysněnou odrůdu prodávají jen ti nespolehliví.
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?20.11.2024
Sádrokarton Norgips - zkušenosti?17.11.2024
Tavná pistole Tafix Koventa15.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika