Záhradníctvo Limbach
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 136.144 (?), 15.9.2024 15:44
Když jsem kdysi procházel podmínky různých zásilkových prodejců, najde se někde v podmínkách někdy i poznámka, že v případě kdy není zboží na skladě, bude posláno něco náhradního-podobného. Takže asi tak... Biegler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 136.144 (?), 15.9.2024 18:59
Althanových mám na zahradě několik, stejně tak i Malvazinek, můžete přijet natrhat, jestli příští rok budou. Letos díky mrazu ani jedna a to jsem se rozhoupal udělat postřiky, aby nezahnědávaly od pecky. Já kdybych měl začít o záměnách, bylo by to taky pěkné zaplevelení fora. Nakonec se ukázalo, že nemám ani Topper a ani Valjevku, ale trnky jsou dobré tak co už. To jen dodatek, abych držel basu. Biegler
|
|
|
|
|
|
|
host - 136.144 (?), 15.9.2024 19:06
A ještě takový vtipný dodatek na menší zaplevelení. Nejvíc se mně líbil na tom lístku od Topper, o kterém jsem si jednu dobu myslel, že je to Valjevka popis. "Licenční odrůda zákaz dalšího množení." Biegler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 21.240 (?), 16.9.2024 23:05
Pan walter, už som uviedol a uvediem zase. Ja rastliny nereklamujem, nevraciam, neriešim s predajcom, ak niečo neurobil tak ako mal. Musel by mi prísť zväzok aspoň 100 stromčekov, aby som sa do toho dal. Pochopte to ako chcete. Pre mňa je nezmysel práve to, čo navrhujete a už mi navrhovali aj Vám podobné povahy pred Vami. Že mám tú sadenicu reklamovať. Ale načo? Jeden malý stromček? Písať predajcovi a vysvetľovať? Ale čo s tým ďalej? Ešte mám ten nešťastný stromček aj zabaliť a poslať naspäť? A chcieť akúsi náhradu, ďalší stromček, či peniaze, alebo čo vlastne? Toto si nemôžem dovoliť.
Neprehováram ľudí, aby postupovali ako ja. Je to každého vec, ak má vôľu toto všetko podstúpiť len kvôli jednej sadenici. Ale ja si to dovoliť nemôžem. Z môjho pohľadu, pri tak veľkom množstve rastlín, ktoré som sústredil a ktorých udržiavanie chce obrovské množstvo času, by reklamácia akejsi jednej jedinej bola čistá hlúposť.
Mimochodom, neviem si tiež predstaviť, o čom sa môžem zhovárať s človekom, ktorý vycapil na svoju stránku mimoriadne podrobný opis konkrétnej olivovníkovej odrody a namiesto nej som dostal niečo, čo nezodpovedá žiadnej inej, ktorú ponúka. Mám prikývnuť, že si ju skutočne len tak zamenil s niečim iným? A s čím prosím Vás, keď nič podobné tomu čo mi prišlo oficiálne ani len neponúka na predaj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 236.1 (?), 17.9.2024 11:57
Reklamace obvykle nebývá složitá. Nic se zpátky neposílá. Vyfotíte stromek i s cedulkou a pošlete prodejci. Tomu mému to stačilo a poslal správný stromek s omluvou.
|
|
|
|
|
|
|
host - 139.157 (?), 17.9.2024 12:15
Je tak těžké pochopit, nebo to někteří záměrně ignorují, že vůbec nejde o reklamaci a získání prachů zpět? Problém je, že v tomto případě muselo jít o úmysl, protože záměna s něčím jiným u prodejce možná není. Pokud jde o jiné druhy ovoce, člověk záměnu pozná až za mnoho let, když zaplodí, ale reklamace už nedává žádný smysl a ani možná není. Takže právě upozornění, u kterých prodejců se to děje často nebo neděje vůbec, dává to nejlepší vodítko pro budoucí kupce, jakého obchodníka pro svůj nákup zvolit, aby pravděpodobnost spálení se byla co nejmenší.
|
|
|
|
|
|
|
host - 12.203 (?), 17.9.2024 12:52
Akorát vznikne dilema, když tu mou vysněnou odrůdu prodávají jen ti nespolehliví.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|