Nejchutnější rajčata
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 151.215 (?), 8.8.2011 11:30
Dobrý den, mám dotaz.Jsem začátečník v pěstování rajčat.po přečtení této diskuse jsem si objednal na tomatofestu semínka green zebra, black krim, black prince, paul robeson, amish gold.Na všech je uvedeno, že jsou indeterminantni.Předpokládám že to znamená, že jsou tyčková.Takže pěstovat s oporou, vyvazovat a vylamovat boční výhony.Píšu to správně?Díky za odpověď.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miroslav partl - Bronzový Zahrádkář (90) - 144.246 (?), 8.8.2011 21:10
Musím uznat, že ILDI je asi absolutní jednička. Obrovská úroda a skvělá chuť.
Při kombinaci se Zebrou, Black from Tula a Bejbínem je to opravdu milion chutí.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m3f - Diamantový Zahrádkář (5585) - 155.12 (?), 8.8.2011 21:24
Listy, alespoň ty spodní, se snažím vylamovat. Mám však taky hodně keříčkových kde je to docela problém. Jelikož to nemám u baráku tak není moc času a pokud navíc začne nepřetržitě pršet, tak na to nemám ani bůhvíjakou náladu a pokud nesvítí slunce tak je to stejně šumafuk. Můj elán do pěstování se vytrácí až skoro do apatie, tak jako nyní o víkendu. Neměl jsem ani krapánek chuti jít na zahradu, musel jsem se hodně přemáhat a když už tam dojdete tak vidíte zaplevelenou, mokrou zahradu s vyvrácenými rostlinami rajčat. V neděli jsem koupil sušičku na ovoce (tu co máte Vy) a až teď jsem začal krájet rajčata. Má nálada věrně kopíruje náladu "venku" za oknem. Je mi skoro už jedno zda rajčata zdechnou plísní, lilky už stojí za houby, nově vysazené okurky ve skleníku mají plíseň, papriky nerostou a já doufám že to snad vydrží melouny. Broskve padají na zem, ostružiny nejsou sladké a plesniví, stejně jako hrozny, v bazénu jsem se letos koupal 2x, hlavně že voda je vněm průzračná i bez filtrace.
Když to shrnu tak tento způsob léta stojí opět pěkně (s prominutím) za "lejno".
|
|
|
|
|
|
|
mičurinec - Diamantový Zahrádkář (3092) - 32.26 (?), 8.8.2011 22:07