Olej Stihl
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 112.250 (?), 31.8.2008 15:52
zkuste strejdu Google s klíčovými slovy: olej dvoudobý specifikace, H.
|
|
|
|
|
|
|
host - 112.250 (?), 31.8.2008 15:58
případně můžete zkusit: JASO standarts
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.178 (?), 31.8.2008 16:02
uz ste mi mohli rovno odpovedat a nie radit google, ale chapem, ze to neviete ani vy :) ked si to najdem, tak to tu nedam :))) je nedala poobede, som lenivy :)
|
|
|
|
|
|
|
host - 112.250 (?), 31.8.2008 16:31
nejsem chemik, výrobce olejů, ani zkušebna, všechno co bych vám mohl říct, jsou převzaté informace :-D... jinak API určuje "kvalitu" a SAE viskozitu oleje (mužete mít automobilový olej třídy API SJ ve viskozitách 0W-50 5W-40 10W-30 apod.). BTW nevím proč by mě měla zajímat nějaká japonská norma, přeci jen žiju tady a ne v asii :-)) H.
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.178 (?), 31.8.2008 16:43
specifikacie:
Mogul TSF API TC JASO-FC
Stihl HP API TC JASO-FB
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.178 (?), 31.8.2008 16:56
teda na zaklade specifikacie je Mogul TSF lepsi, vykonnejsi olej ako Stihl HP, hned ako mi prejde zaruka, tak sa k nemu vratim, som zvedavy co to bude robit :)
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 31.8.2008 17:40
Vy mi dokola popisujete z čeho je motor vyroben, případně že je 2T. Mě ale zajímá výrobce motoru - předpokládám, že Stihl, když doporučuje návod jeho olej. Uveďte označení motoru - např, že je z FS..., nebo MS... Jinak nedávno jsem opravoval FS 80 - pouze se používal tento vyžínač na co měl. V nádržce byla podle barvy správná směs, olej Stihl a motor se zadřel. Jediné, co bylo asi příčinou, která se dala odvodit - velké horko a vysoká tráva. Jinak všechno normální, benzín od benzinky, kde nebyl s benzínem snad ještě problém a stalo se to po 6 nádržce, tedy žádná stará směs...... Ještě můžete zkontrolovat těsnost kolem sání - dotažení šroubů a těsnění, neboť jakmile dojde k přisávání falešného vzduchu, směs se okamžitě ochudí a motor se při velkém zatížení a teplotě zadře, nebo přidře, podle okolností - zda je v záběru, nebo se z vysokých otáček dostává do volnoběhu. Tento problém je ale znatelný na běhu motoru, taktéž netěsnosti kolem klikovky. Je možné, že se to povolilo, nebo praskl mezikus - právě nevím jaký je to motor - a přisálo to a ochudilo směs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.178 (?), 31.8.2008 17:53
motor nie je urcite stihl, lebo pisal ze v navode je bud pouzit olej stihl alebo hq...
dalsia vec je, ze je to 1kW motor, vysokootackovy s relativne slabym krutiacim momentom, teda je to na bicykel nevhodne a ten motor musi plakat aj v pripade, ze sa mu pomaha trosku...
|
|
|
|
|
|
|
host - 116.34 (?), 31.8.2008 20:10
Ten bicyke som kúpil spolu s motorom. Motor je vyrobený v Taiwane a jeho krútiaci moment je 1Nm. Tú štrbinu vo valci mohli spôsobiť tie krúžky keď sa zlomili ale inak válec bol hladký. Piest bol trocha čierny ale to je asi normálne. Ten motor som im reklamoval a poslal, povedali že ho opravia a pošlú ho naspäť. A prečo myslíte že motor na bicykli musí plakať. Podľa mňa vôbec nie je až tak zatažený ako si myslíte. Horný krúžok bol zlomený na poli, dolný tiež, ale ten bol trocha zapečený. Musel som ho dať odtiaľ dole šrobovákom.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|