Olej Stihl



host - 116.34 (?)
30.8.2008 23:33

Čiže keď mám dva oleje takej istej špecifikácie nemusia sa zhodovať? Čiže niesú také isté? Takto to mám chápať keď ste to vysvetlovali na olym. kvalifikácii.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 176.185 (?), 30.8.2008 23:00

ked maju 2 oleje rovnaku specifikaciu to znamena, ze oba presli testom a vyhovuju podmienkam toho testu, teda maju rovnaku specifikaciu... je otazne, s akou rezervou testom presli

pr. olympijska kvalifikacia a limit 1min, jeden pretekar zabehne 59s a druhy 52s, obaja sa kvalifikovali na OH, splnili limit, ale ich rezerva je ina... s tou specifikaciou je to nejako podobne...

                     
host - 116.34 (?), 30.8.2008 23:33

Čiže keď mám dva oleje takej istej špecifikácie nemusia sa zhodovať? Čiže niesú také isté? Takto to mám chápať keď ste to vysvetlovali na olym. kvalifikácii.

                     
host - 176.185 (?), 30.8.2008 23:57

chapte to tak, ze podmienky splnaju obidva oleje... vy potrebujete bezcov co trat zabehnu pod 1min, obaja to zabehnu, oba oleje splnaju podmienky...

inac aky benzin ste mali v tom motore, ked sa pridrel? pochybujem, ze by to bolo olejom, mozno stara zmes, alebo nekvalitny benzin

                     
host - 116.34 (?), 31.8.2008 9:36

Olej s benzínom boli namiešané asi tak týždeň a benzín bol kupovaný pri tescu. A myslíte že môže byť problém aj s benzínom.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 31.8.2008 9:46

To nemohu přesně určit. Ale stávalo se, že majitel 100% věděl, že všechno udělal správně a benzín prostě nebyl benzín, ale nějaká směska. U Tesca - předpokládám velký pohyb PHM - to bych asi vyloučil kvalitu benzínu, ale nemohu 100%. Týdenní směs se samomísícím olejem nevadí. Ještě jsem chtěl upozornit na další provoz motoru po M2T, kdy jak jste uvedl, tekl olej výfukem. Do takového motoru  dát velmi kvalitní olej - téměř plnou syntetiku - způsobí uvolnění karbonů a zadření je na spadnutí. Pokud chcete přejít na velmi kvalitní olej, tak bych motor doporučil odkarbonovat, potom teprve používat kvalitní olej. Případné detaily bych doplnil přes e-mail. To ale záleží na momentálním stavu a představách o dalším provozu motoru.

                     
host - 116.34 (?), 31.8.2008 10:15

Ten olej M2T som použillen ako núdzový dojazd, asi tak 1 liter a od toho sa motor nezakarbonuje. Aj teraz keď som rozobral motor nebol v ňom skoro žiadny karbón. A na tom mojom motorovom bicykli som už nabehal cez 3000km. Ale to je čudné že zatial som nemal žiadny problém až teraz. A predsa aj v júni bolo teplo a motor sa nezadrel.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 31.8.2008 10:21

Mohl jste mít opravdu smůlu na více faktorů naráz - velké horko, horší směs - benzín , vyšší zátěž a souběhem těchto okolností motor nevydržel resp. olejový film na třecích plochách. 

                     
host - 116.34 (?), 31.8.2008 10:29

Motor sa mi pridrel akurát keď som štartoval z križovatky. Stál som na červenej bola zelená pridal som plyn a pri rýchlosti 25km/h motor náhle strácal otáčky a výkon. Potom som ho odpojil od kolesa a vyskúšal na prázdno, nemal otáčky. Tak odhadom asi 3000 až 4000. Možno to bolo vysokou záťažou, ale tá vysoká záťaž trvá len pár sekúnd, kým sa nerozbehnem na 30km/h. A pri štarte mu pomôžem aj pedálovaním.

                     
host - 176.178 (?), 31.8.2008 11:30

J.S. - xxx.xxx.103.201 (1590), 31.8.2008 9:46

benzin z Tesca resp. inych hypermarketovych cerpacich stanic splna kriteria EU (inac by predavany nemohol byt), rozdiel oproti benzin inych cerpacich stanic (slovnaft, omv, shell a pod.) je okrem nizsej ceny je v tom, ze do "kvalitnejsich" olejov su pridavane aditiva navyse, teda nieco co v tom hypermarketovom benzine nie je, ale aj ten benzin splna kriteria a smernice EU...

                     
host - 116.34 (?), 31.8.2008 12:19

Takže v benzíne problém asi nebol. Zvikneme na tesco pumpe tankovať aj do auta a motorky a ešte sa problém nevyskytol. A keď hovoríte že motor sa zadrel preto že bol málo chladený tak tomu ja pomôcť nemôžem. A výrobca motora predpisuje olej Stihl v pomere 1:50 a ja som dal 1:30 a predsa sa zadrel. Keď dám ten pomer 1:50 tak je motor už asi dávno v ťahu.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika