Ekodotace na motor Vari XP-200



Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.14 (?)
24.3.2015 18:28

ano, schválně jsem vybral špatný příklad. tedy motor zpravidla konstrukčně horší než i námi diskutované XP200.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.14 (?), 24.3.2015 16:42

Takže ono to bude mít ventilové rozvody jako Tecumseh a přesto to bude kopie Hondy?

                     
host - 105.167 (?), 24.3.2015 17:06
Vybral jste velice špatný příklad a takto vznikají pomluvy i Hondy. Zřejmě jste ovlivněn nějakým proudem přejatých informací. Když bude mít motor rozvody, jako Tecumseh, tak to nebude kopie Hondy, neboť Honda vyrábí motory s rozvody OHV a OHC. Tecumseh se jednak na Vari nevyskytuje a nám známý Tecumseh je s rozvodem SV. Velkou podobnost motorů GXV a XP 200 právě mj dokládá ventilový rozvod OHV.
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.14 (?), 24.3.2015 18:28

ano, schválně jsem vybral špatný příklad. tedy motor zpravidla konstrukčně horší než i námi diskutované XP200.

                     
host - 178.9 (?), 24.3.2015 19:05
Tomuto příkladu potom nerozumím, co jste tím chtěl naznačit. Vidím, že nemá hodnotu se s Vámi přít. Nepovažuji za šťastné a objektivní po nedávném uvedení XP 200 do prodeje jej hned stavět na úroveň Hondy ve všech směrech, jako by byly používány stejnou dobu s Hondou a jen se srovnává, že Honda je drahá a hledají se jakési problémy a nepřesná srovnání s Hondou
                     
host - 252.12 (?), 1.4.2015 18:27
Nechci šťourat, klika spalovacího pístového motoru je zvyčajněně uložena ve dvou ložiscích. Aby to bylo exaktní, je třeba používat správná pojmenování. Zde je jedno ložisko kluzé, druhé kuličkové. To co vy plácáte, je skutečně plácání, za které student SPŠS, obdrží kouli.
                     
host - 105.167 (?), 1.4.2015 19:07
Záleží na konstrukci motoru. Na klice mohou být ložiska, pouzdra, ložisko a pouzdro. V provozu zahrádkáře je každá konstrukce na dlouhou dobu a původní majitel prodá malotraktor dalšímu s dobrým motorem celou sestavu. O ložiscích jsem téměř nepsal, jen zmínka, že i GCV motory na pouzdrech vydrží 20 let zahrádkáři.
                     
host - 11.107 (?), 1.4.2015 20:24

Nechci šťourat, ale klika je tak maximálně u dveří. To co je v motoru je kliková hřídel. Miluju tyto studenty.

                     
host - 168.79 (?), 1.4.2015 20:43
A ten motor je jaký?
                     
host - 99.205 (?), 1.4.2015 20:30
Buďte aspoň trošinku exakktní. Pro mne je pouzdro, třebaba předmět na uložení psacích pomůcek - penál, nebo jako součástvrtacího přípravku k vedení vrtáku do záběru. Když je v tom uložena hřídel, která se otáčí a nemá to kuličky, tak by to mělo být vždy kluzné ložisko. Zřejmě svými jednoslovnými žargonovými pojmenováními, chcete působit jako velký znalec.
                     
host - 48.106 (?), 1.4.2015 20:58
Někteří jedinci potřebují polopatistický přístup. Klika rozuměj klikovka, pouzdro rozuměj kluzné ložisko (pouzdro futro i vyměnitelné), i tak se dá zapojit do diskuze o motorech.
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika