Hádáte se krásně o tom, jestli kopie nebo vlastní kce.
Jistě se shodneme, že to není kopie čtyřválce koncernu VW. Že Tecumseh je horší a B&S má jiné detaily. Jenže Honda i jiné motorářské vývojové kanceláře vyvinuli spostu různých typů motorů, s různými kompresemi, různými poměry váha/výkon × obsah/výkon × výkon/spotřeba × kroutící momet/spotřeba × životnost/váha... Prostě do auta Honda bude jinak stavěný motor od samého začátku stejně tak jako pro vysokootáčkové motocykly (jednostopá vozidla Honda).
Nechápu, proč pochybujete o čínském výzkumu a vývoji, když ho měla i naše Škodovka v MB. Jestliže potřebují provozně odolnější motor, nemusí kopírovat Hondu. Především používají celý soubor znalostí (bohužel někdy bez ohledu na řádné zakoupení licence). O kjopii se dá hovořit pouze tehdy, když je to 1:1 obšlehnutý (viz sjetá guma na nových padělcích stroje Blata, kopie výrobní vady na odlitku rámu hoblovky ABH 2315 a jiné).
Jinak, hádejte se dál - nenechte se rušit = pro vari je tiulek stále v diskusi na očích krásnou neplacenou reklamou... Vždyť i motor Honda do PJGCV160 se liší od motoru Honda o stejném objemu do sekačky ABG (asi v 8mi detailech). Nemůžete tak uvádět, že koupíte levnou sekačkovou Hondu a dáte ji na přírubu s klečemi od Vari (nebo dokonce místního zámečníka).