Objednávka od Starkla



host - 13.179 (?)
27.4.2014 14:27

yesjá jsem si od Starkla objednávala letos v březnu a jsem maximálně spokojená - kvetoucí živý plot, maliny, borůvky, glen cloe - vše krásně zabaleno a už to roste na zahradě. Nyní čekám na další várku - cibuloviny.smiley

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 137.173 (?), 29.3.2014 4:13

Dobrý den u Starkla objednávám už spoustu let a vždy vše dorazilo v pořádku a včas. Kdykoli jsem rostliny reklamoval vždy reklamaci ochotně vyřídili. Na kvalitu rostlin si nemůžu stěžovat zejména růže od Starkla jsou perfektní a maliny Himbo tomp - to je prostě pecka. Jsem s tímto zahradnictvím velmi spokojen. yes

      
host - 112.207 (?), 4.2.2013 18:44

Já mohu stárkla pochválit v cibulovinách a v růžích ale rostlinky nic moc

      
host - 13.179 (?), 27.4.2014 14:27

yesjá jsem si od Starkla objednávala letos v březnu a jsem maximálně spokojená - kvetoucí živý plot, maliny, borůvky, glen cloe - vše krásně zabaleno a už to roste na zahradě. Nyní čekám na další várku - cibuloviny.smiley

         
Josef. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2694) - 230.253 (?), 27.4.2014 20:48

Prosím, co je to "glen cloe"?

Josef.

            
host - 196.223 (?), 27.4.2014 21:15

Asi ten fialový maliník Glen coe.

   
denderenda - (12) - 42.23 (?), 28.4.2013 22:14

Hezký den, u Starkla jsem udělala objednávku za tisícovku na podzim - všechno se mi ujalo, i když jsem už na podzim pořádně neviděla, jestli z toho něco bude. Teď mi obráží jak keře, tak ostatní rostliny.

Na jaře mi přišla další tícková objednávka, a až na jednu rugosu (za 29 Kč - botanická obyčejná růže) všechno perfektně silné, dobře zabalené... jsem spokojená. S tchánem jsme se shodli, že životaschopnost a ujímavost jejich rostlin jsou dobré.

Na diskuzích jsem četla, že má slabé balkonovky, nemůžu posoudit. Brala jsem jenom obří pelargonii a ta mi přišla zdravá, velká a silná.

      
host - 202.78 (?), 28.4.2013 22:47

Je to různé, podle mě mají určitou kapacitu a nad ní už začínají mít problémy. Osobně s nimi mám zkušenost tak, že 85% ujímavost je vždy. Zrovna u Rosa rugosa se mi kupodivu ujmuly 2 rostlinky z 5-ti... kdybych si vysel semínka, dopadl jsem lépe - holt i obyčejná růže si žádá svou péči. Petr L.

         
host - 87.89 (?), 30.6.2013 1:47

Ono je těžké poslat všem zákazníkům života schopné rostliny. Ano některé poslané rostliny jsou horší a neujmou se ale ve většině případů si za to může zákazník sám- ač si to třeba neuvědomí.

Většina prodávaných rostlin pochází ze skleníků. Po traumatickém pobytu v balíku a vysazení na záhon, tak působením vlivů, jako je přímé sluníčko, to plno rostlin "nedá". Ale to by si plno firem sypalo popel na hlavu, kdyby u rostlin psalo, že například stromové jabloně nejsou zvyklé na venkovní klima a tak je nutné přivykání na sluníčkolaugh. Například my jsme u Starkla objednávali několikrát a vždy spokojenost. Co se týče dodání a komunikace, nic moc. Pokud si rostlinu objednám ze zbrusu nového katalogu v únoru tak je trochu "blbé" čekat do dubna než mi rostlina přijde. Já mam také zásilkové zahradnictví a kdybych si tuto dovolil k zákazníkům, tak mě ukamenují dotazy, někdy stačí i 14 dní se zdržet s vyřízením objednávky a mam plno negativních ohlasů... To, že to mají napsané ve smluvních podmínkách, je spíše vyčůranost.

Ku příkladu jsem si v roce 2007 objednal mrazuodolný banánovník Musa basjoo, přišla pěkná rostlinka, byl jsem spokojenýsmiley. Jen pro info ostatním, rostlinu dnes už nemám, protože před loni zakvetla a zaplodila a mám za tu dobu o ní několik stovek odnoží. Některé jsem už 2 zimy úspěšně přezimoval venku. Ale to není zásluha Starklu, to je moje zásluha a to se jen chlubímlaugh.

Hezký večer

            
host - 194.226 (?), 30.6.2013 7:48

Dobrý den, tak samozřejmě, že přeprava si vybere svou daň, ale zrovna u Starkla si připlácíte dost navíc, tak bych čekal, že to bude mít ošetřené podstatně lépe a hlavně budou koukat, co lidem posílají.

Pokud Vás teď ocituji: "Ono je těžké poslat všem zákazníkům života schopné rostliny...", tak bych mohl nabýt dojmu, že zákazník si něco vybral, my to už v dostatečné kvalitě nemáme, tak mu holt něco vydloubneme... Když to nevyjde, svedeme to na jeho neschopnost. Přesně takhle si špičkový obchod nepředstavuju. Neplatím si přeci za to, že budu něco zachraňovat...

Když si např. 2x po sobě objednáte stejnou odrůdu maliníku a jedna ze dvou rostlinek je v obou případech pokaždé již notnou dobu po smrti, tak to přestanete považovat za náhodu. Jinak rostlinky aklimatizuju běžně, teda pokud je co. Před pár lety měl Starkl ve zvyku balit rostlinky do plastových chrániček a žádný problém, dneska je to mikroténový sáček a notně přelitý substrát.

Přitom s komunikací a ochotou jejich obchodního oddělení mám naopak dobré zkušenosti. Petr L.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Zapojení motorů na 230 V9.12.2024
Komfort domova: Kvalitní bavlněné povlečení a výhody vytápění elektřinou9.12.2024
Zapojení motorů na 230 V8.12.2024
Nová STIHL MS 2601.12.2024
Rachot při vypouštění vody z pračky do odpadu30.11.2024
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika