Dobrý den, tak samozřejmě, že přeprava si vybere svou daň, ale zrovna u Starkla si připlácíte dost navíc, tak bych čekal, že to bude mít ošetřené podstatně lépe a hlavně budou koukat, co lidem posílají.
Pokud Vás teď ocituji: "Ono je těžké poslat všem zákazníkům života schopné rostliny...", tak bych mohl nabýt dojmu, že zákazník si něco vybral, my to už v dostatečné kvalitě nemáme, tak mu holt něco vydloubneme... Když to nevyjde, svedeme to na jeho neschopnost. Přesně takhle si špičkový obchod nepředstavuju. Neplatím si přeci za to, že budu něco zachraňovat...
Když si např. 2x po sobě objednáte stejnou odrůdu maliníku a jedna ze dvou rostlinek je v obou případech pokaždé již notnou dobu po smrti, tak to přestanete považovat za náhodu. Jinak rostlinky aklimatizuju běžně, teda pokud je co. Před pár lety měl Starkl ve zvyku balit rostlinky do plastových chrániček a žádný problém, dneska je to mikroténový sáček a notně přelitý substrát.
Přitom s komunikací a ochotou jejich obchodního oddělení mám naopak dobré zkušenosti. Petr L.