Kruh - vaše zkušenosti?



host - 218.148 (?)
10.11.2014 22:03

Já myslím, že s tím vracením rostlin je to trochu fígl, jak pro ně bezbolestně vyřešit reklamaci, protože většina lidí je zpět nepošle.:) Mně borůvky a maliny od nich uschly úplně. Chtěli je vrátit. Naštěstí uznali, že jim uschlé budou k ničemu. Stačily jim fotky a peníze mi vrátili.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
            
ruzena - (4) - 44.1 (?), 26.12.2007 0:37
zdravím, já jsem si u kruhu objednala banánovník a došel mi o velikosti cca 5 cm napůl shnilý. Na reklamační dopis jsem nedostala žádnou odpověď.
   
host - 201.151 (?), 10.9.2009 19:13

Připojím i svoje zkušenosti, dnes jsem dostala ze 4 objednaných keříků 2 dost zaschlé a opadané. To je 50%, tedy skore nic moc. Kdybych je koupila v OBI, mohla jsem si vybrat a ještě ušetřit za poštovné. Sice mohu rostliny vrátit, ale když si spočítám poštovné a cestu na poštu, moc se to nevyplatí.

      
host - 103.253 (?), 18.1.2010 21:57

S Kruhem taky nemám dobrou zkušenost - rostliny slabé, takové mřenky,  a změnu prostředí nesnesly - citrusy, ananas apod., byť i u mne byly ve skleníku.

Od Starkla kupuji co u nás s doruč. službou začal. Pokud mám s rostlinou problém - třeba dojde v pořádku, ale neujme se nebo roste špatně, už mně to není trapné a dodávku urguji. Je vystavený dobropis, který mohu uplatnit při další dodávce. Problém je ale s růžemi - objednávám po 1 kuse, při balení více kusů 1 rostlina bývá silná, další stejného druhu špatné.

         
ferum - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (56) - 123.74 (?), 20.1.2010 20:07
Já naopak s Kruhem mám jen nejlepší zkušenost. A to jsem tam toho nakoupil za pět let, co tam jezdím, poměrně hodně. Mám totiž v práci poměrně dost kolegů zahrádkářů. Takže když tam jedu, nakupuji i pro ně. Naopak rostlinám od Stárkla se u mne nějak nedaří. Tam už jezdím pouze na výstavy. Ty má velice pěkné. Někdo zde zmiňoval krakonošovo zahradnictví v obci Kruh. To je podle mne ale jiné zahradnictví, které se pouze nachází ve stejné obci. Pro rostliny si však jezdím vždy pouze osobně, zásilkovou službu nevyužívám.
            
host - 147.82 (?), 14.9.2016 7:50

Já od nich koupia Ibišek velkokvětý a Abutilon. Oba za léto spíše chřadnou, než rostou. Ibišek se vytáhl pouze o cca 20 cm a začaly mu schnout listy, nevykvetl (zalévám hodně), abutilon nevyzil jediný nový lístek

      
host - 218.148 (?), 10.11.2014 22:03

Já myslím, že s tím vracením rostlin je to trochu fígl, jak pro ně bezbolestně vyřešit reklamaci, protože většina lidí je zpět nepošle.:) Mně borůvky a maliny od nich uschly úplně. Chtěli je vrátit. Naštěstí uznali, že jim uschlé budou k ničemu. Stačily jim fotky a peníze mi vrátili.

   
host - 38.253 (?), 6.2.2012 17:18

Musím se přidat k těm negativnějším názorům. Pěstuji vinnou révu a objednal jsem si před lety asi osm odrůd, z toho se mi ujaly dvě.  Tehdy jsem vyčkával, jestli se náhodou nevzbudí později, ale spí dodnes.

   
jardazajda - (2) - 20.130 (?), 22.4.2013 8:54

Objednával jsem poprvé a hned jsem byl nucen reklamovat dodávku. Že mi přišly některé odrůdy lísek jiné, než jaké jsem si objednal, a jaké jsou na faktuře, to jsem oželil. Brusinky mi ale nepřišli vůbec a dostal jsem na vybranou buď znovu zaplatím poštovné, nebo dostanu peníze zpět. Volil jsem peníze, protože dál již riskovat nebudu. Možná je to trik, abych si k brusinkám objednal ještě něco jiného, co pak zase nepřijde a tak stále dokola...

      
jardazajda - (2) - 20.130 (?), 23.4.2013 21:41

Opravuji svoji negativní zkušenost na velmi pozitivní. Poté co se moje reklamace dostala k majiteli firmy, nastal naprostý obrat a vše bylo vyřešeno k naprosté spokojenosti, způsobem v Čechách neobvyklým. Takže v budoucnu budu objednávat dál a bez obav!

   
host - 218.148 (?), 10.11.2014 21:54

Odpovídám na starší příspěvek, tak už to asi není aktuální, ale třeba to bude zajímat někoho dalšího.

Já si od nich objednala 36 rostlin a byla jsem dost nespokojena se způsobem balení. 7 rostlin do pár dní uhynulo. Rostliny byly všechny naležato na sobě jako by se jednalo o mouku. Na listech jedné rostliny ležel další květináč a to celkem v asi pěti vrstvách. Nejdražší rosliny úplně vespod. Některé rostliny byly z toho křivé.

Když jsem koupila jen 5 rostlin, tak to bylo v pořádku, ale většího množství bych se bála, protože je dobře balit neumí. Mohu to porovnat s konkurencí, kde jsem si objednala vzrostlejší rostliny a každá byla zabalená zvlášť a každý květináč měl okolo sebe krabici, aby se nepohnul. U nich po přepravě neupadl ani lístek. Jedná se o zahradnictví Zoja ze Semil. Mají ještě větší nabídku a někdy i nižší ceny. Nebála bych se koupit ani vzrostlejší rostliny, protože to zabalit fakt umějí.

Naštěstí v Kruhu reklamaci uznali a za uhynulé rostliny mi vrátili peníze, ale že by uznali, že je něco špatného na způsobu balení, tak to ne.:) To je zkušenost z letošního jara.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika