Kruh - vaše zkušenosti?
|
|
|
|
|
|
|
|
ruzena - (4) - 44.1 (?), 26.12.2007 0:37
zdravím, já jsem si u kruhu objednala banánovník a došel mi o velikosti cca 5 cm napůl shnilý.
Na reklamační dopis jsem nedostala žádnou odpověď.
|
|
|
|
|
|
|
host - 201.151 (?), 10.9.2009 19:13
Připojím i svoje zkušenosti, dnes jsem dostala ze 4 objednaných keříků 2 dost zaschlé a opadané. To je 50%, tedy skore nic moc. Kdybych je koupila v OBI, mohla jsem si vybrat a ještě ušetřit za poštovné. Sice mohu rostliny vrátit, ale když si spočítám poštovné a cestu na poštu, moc se to nevyplatí.
|
|
|
|
|
|
|
host - 103.253 (?), 18.1.2010 21:57
S Kruhem taky nemám dobrou zkušenost - rostliny slabé, takové mřenky, a změnu prostředí nesnesly - citrusy, ananas apod., byť i u mne byly ve skleníku.
Od Starkla kupuji co u nás s doruč. službou začal. Pokud mám s rostlinou problém - třeba dojde v pořádku, ale neujme se nebo roste špatně, už mně to není trapné a dodávku urguji. Je vystavený dobropis, který mohu uplatnit při další dodávce. Problém je ale s růžemi - objednávám po 1 kuse, při balení více kusů 1 rostlina bývá silná, další stejného druhu špatné.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 147.82 (?), 14.9.2016 7:50
Já od nich koupia Ibišek velkokvětý a Abutilon. Oba za léto spíše chřadnou, než rostou. Ibišek se vytáhl pouze o cca 20 cm a začaly mu schnout listy, nevykvetl (zalévám hodně), abutilon nevyzil jediný nový lístek
|
|
|
|
|
|
|
host - 218.148 (?), 10.11.2014 22:03
Já myslím, že s tím vracením rostlin je to trochu fígl, jak pro ně bezbolestně vyřešit reklamaci, protože většina lidí je zpět nepošle.:) Mně borůvky a maliny od nich uschly úplně. Chtěli je vrátit. Naštěstí uznali, že jim uschlé budou k ničemu. Stačily jim fotky a peníze mi vrátili.
|
|
|
|
|
|
|
host - 38.253 (?), 6.2.2012 17:18
Musím se přidat k těm negativnějším názorům. Pěstuji vinnou révu a objednal jsem si před lety asi osm odrůd, z toho se mi ujaly dvě. Tehdy jsem vyčkával, jestli se náhodou nevzbudí později, ale spí dodnes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jardazajda - (2) - 20.130 (?), 22.4.2013 8:54
Objednával jsem poprvé a hned jsem byl nucen reklamovat dodávku. Že mi přišly některé odrůdy lísek jiné, než jaké jsem si objednal, a jaké jsou na faktuře, to jsem oželil. Brusinky mi ale nepřišli vůbec a dostal jsem na vybranou buď znovu zaplatím poštovné, nebo dostanu peníze zpět. Volil jsem peníze, protože dál již riskovat nebudu. Možná je to trik, abych si k brusinkám objednal ještě něco jiného, co pak zase nepřijde a tak stále dokola...
|
|
|
|
|
|
|
jardazajda - (2) - 20.130 (?), 23.4.2013 21:41
Opravuji svoji negativní zkušenost na velmi pozitivní. Poté co se moje reklamace dostala k majiteli firmy, nastal naprostý obrat a vše bylo vyřešeno k naprosté spokojenosti, způsobem v Čechách neobvyklým. Takže v budoucnu budu objednávat dál a bez obav!
|
|
|
|
|
|
|
host - 218.148 (?), 10.11.2014 21:54
Odpovídám na starší příspěvek, tak už to asi není aktuální, ale třeba to bude zajímat někoho dalšího.
Já si od nich objednala 36 rostlin a byla jsem dost nespokojena se způsobem balení. 7 rostlin do pár dní uhynulo. Rostliny byly všechny naležato na sobě jako by se jednalo o mouku. Na listech jedné rostliny ležel další květináč a to celkem v asi pěti vrstvách. Nejdražší rosliny úplně vespod. Některé rostliny byly z toho křivé.
Když jsem koupila jen 5 rostlin, tak to bylo v pořádku, ale většího množství bych se bála, protože je dobře balit neumí. Mohu to porovnat s konkurencí, kde jsem si objednala vzrostlejší rostliny a každá byla zabalená zvlášť a každý květináč měl okolo sebe krabici, aby se nepohnul. U nich po přepravě neupadl ani lístek. Jedná se o zahradnictví Zoja ze Semil. Mají ještě větší nabídku a někdy i nižší ceny. Nebála bych se koupit ani vzrostlejší rostliny, protože to zabalit fakt umějí.
Naštěstí v Kruhu reklamaci uznali a za uhynulé rostliny mi vrátili peníze, ale že by uznali, že je něco špatného na způsobu balení, tak to ne.:) To je zkušenost z letošního jara.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|