Příspěvky uživatele - 134.151

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Vypadávání peří, 3.6.2015
Tak já tedy nevím. Myslela jsem si, že máme slepice bílé vlašky, ale když jsem se podívala na obrázky Dekalb White, tak jsou ty naše úplně stejný. No jestli tedy jsou to ony, tak s tvrzením... že jsou to mrchy, agresivní svině atd... nemůžu... celý příspěvek >
Vypadávání peří, 2.6.2015
To je taky možné a i o stáří jsem uvažovala a vyloučeno není. Přesto, nejsem na to odborník, ale tím jak je to lokalizované prakticky jen na zadek a hřebínky jsou normální, si stejně myslím, že v tom bude parazit.
Vypadávání peří, 1.6.2015
Naštěstí jsem se s tím nesetkala ve svém chovu, takže jen odhaduji... Připadá mi to tak, že si sami peří vyklovávají, příčinou by mohli být parazité a vzhledem k popsaným podmínkám bych se tomu ani nedivila. Co dělat? Nevím jak dalece můžete... celý příspěvek >
Napáječka pro drůbež, 26.5.2015 Obsahuje fotku
Kbelík na vodu pro drůbež. Mám dva, jeden ve výběhu nebo na zahradě, když jsou slepice venku a druhý v kurníku. Víko velmi dobře těsní, takže nemusím vodu nezbytně měnit každý den, což je někdy taky velká výhoda.
Napáječka pro drůbež, 26.5.2015
Je to jen můj subjektivní názor... napáječek jsem vyzkoušela několik a mezi nimi i tenhle typ na pet lahev a mě osobně nevyhovoval. Kloboučky jsou relativně malé, rychle vypité nebo vycamrané a věčně špinavé. Občas mi je slepice převrhli a mimo... celý příspěvek >
Je kohout nemocný?, 18.5.2015
Samozřejmě respektuji názor, nicméně ze zkušeností které mám, nevěřím na zlá zvířata, zvířata prostě bez důvodu neútočí. Ne vždy je důvod jasný a zřejmý, ale prakticky vždy je na vině člověk, ať už nevhodným výběrem zvířete (nerespektování jeho... celý příspěvek >