Miloši, tohle se stalo mnohým z nás. Mně letos s koupeným kompostem. Ta chyba není v nás, tedy snad jsme příliš důvěřiví, ale v producentech těch výrobků. Nemá smysl si to vyčítat.
Reklamace je sice oprávněná, ale těm rostlinám už nepomůže. Jediná smysluplná kompenzace by byla, kdyby nám poskytli nové a zdravé sazenice. A to se nestane.
Poučení: i můj vyžraný starý kompost je jistější než kupovaný. Co chceme mít v pořádku, musíme si udělat sami.
Faktem ale je, že se mi to stalo po docela dlouhých letech používání kupovaného substrátu i kompostu. Gramoflor mě nikdy nezklamal.
Takže pojďme udělat dohodu: vždy zveřejníme tady na fóru výrobce takových vadných výrobků. Momentálně nevím, musím zjistit. Zveřejním zítra - ještě mi zbyl pytel, ale odvezl jsem ho na zahradu.
Milan