Nedokonalé vyzrávání plodů rajčat v okolí stopky



m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5580) - 133.163 (?)
12.8.2013 10:57

Zelené od šťopky jde bez milosti pryč a to jsem amatér, jako profesionální kuchař bych takové rajče do ruky ani nevzal a dodavatele s nima hned vyrazil ze dveří. A proč nejíst papriky v technické zralosti? Srovnávat to s nezralýma meruňkama mi připadá poněkud přitažené za vlasy.

Rakušáci jsou vůbec na přírodu, plnou hubu keců a tady sežerou kde co a ještě si dají nášup.

Zrovna dnes jsem nafotil jak likvidují slámu na těch svých "ekopolích", možná je to jakési hnojivo ale ten smrad musí být úžasný. Levněji jim vyjde dojet si k nám pro hotové balíky slámy narvané pesticidy. Mahlzeit páni Rakušáci, ať Vám chutná.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
               
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5580) - 133.163 (?), 12.8.2013 10:57

Zelené od šťopky jde bez milosti pryč a to jsem amatér, jako profesionální kuchař bych takové rajče do ruky ani nevzal a dodavatele s nima hned vyrazil ze dveří. A proč nejíst papriky v technické zralosti? Srovnávat to s nezralýma meruňkama mi připadá poněkud přitažené za vlasy.

Rakušáci jsou vůbec na přírodu, plnou hubu keců a tady sežerou kde co a ještě si dají nášup.

Zrovna dnes jsem nafotil jak likvidují slámu na těch svých "ekopolích", možná je to jakési hnojivo ale ten smrad musí být úžasný. Levněji jim vyjde dojet si k nám pro hotové balíky slámy narvané pesticidy. Mahlzeit páni Rakušáci, ať Vám chutná.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Mr Bigggg - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3272) - 5.149 (?), 12.8.2013 14:15