Som doma z hory, dnes mi to trvalo zase dlhšie ako inokedy dostať sa ku kompu, lebo som šulbák, vyložiť auto, poriadne vyčistiť môjho oranžovo bieleho miláčika od pilín a nachystať ho na zajtrajšiu záručnú prehliadku v servise zaberie nejaký čas. Takže všetko horevyššie som prečítal, sadol k brúske, vytiahol novú reťaz a zistil som toto: Ak nastavím pravé zuby tak aby sa dotýkali kotúča a prehodím suport do ľava, robí rozdiel neskutočných 0,7mm a to je vidieť aj voľným okom, netreba ani šubleru. Takže som hneď začal laborovať s vymedzujúcou skrutkou vodítka reťaze. Najprv som myslel že treba pritiahnúť, ale vôbec sa to nezlepšilo. Tak ostala už iba posledná správna možnosť a to povoliť. Po štvrtej otáčke som zistil že dĺžka zubov je rovnaká. To bol problém. Radek aj Standa mali pravdu. Skrutku vodítka som samozrejme zakontroval. Len jedna vec ma uspokojuje že som si pri predchádzajúcom brúsení nezbrúsil všetky zuby z ľavej strany viac a zbadal to a prestavil doraz reťaze. Takže sú nabrúsené na rovnakú dĺžku. Teraz to už pri ďalšom brúsení nebudem musieť prestavovať. Ďakujem týmto obom pánom za pomoc dobrou radou.
Pre Radka: pri pílení som sa samozrejme mysľou venoval len práci. Premýšľanie o brúsení som "zapínal" iba pri fúrikovaní dreva, po štarte píly som ho "vypínal". Ale tých zapnutí a vypnutí bolo nespočet.
Všetkých na fóre zdraví Kartulka.