Jaké jsou zkušenosti se servisem Mountfield?
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.2 (?) 26.10.2011 12:07
Zdravím.
Bavit se o servisu mountfield je naprostá ztráta času. Opravy neskutečně předražené a navíc úroveň mechaniků nic moc. Neříkám, že to je pravidlem, ale mé zkušenosti jsou pouze negativní.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 182.242 (?), 2.11.2011 0:42
V MF bych si nekoupil ani pilník v neděli na mé Husqvarny a Stihlky. To raději nepůjdu do lesa a počkám do pondělka, až mi otevřou ve značkových prodejnách.
|
|
|
|
|
|
|
host - 252.6 (?), 2.11.2011 20:14
Najhorší servis aký poznám! Jani...
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.115 (?), 1.7.2019 6:02
oprava rideru se táhne už 5, týden, mezitím ho přivezli v naprosto stejném stavu jen s novým nožem, ačkoliv, zakázka zněla na celkovou kontrolu + opravu celého sekacího mech anismu -unášeče, stroj nebyl převzat, bez protestů ho mechanik naložil a odvezl, a budeme čekat dalších asi 5 týdnů???, servisní mechanici strojů, vůbec nerozumí, opravují pouze výměnou díl za díl(které nemají skladem),aniž by se podívali na další možné závady přesto, že v zakázkovém listu je psána celková kontrola stroje, jedná se o servis frýdek-místek
|
|
|
|
|
|
|
host - 167.77 (?), 30.3.2019 20:10
Přesně tak, záruka 7 let a opravy zdarma. Mě tahle záruka stála 4500, půl roku po zakoupení motorové pily.
|
|
|
|
|
|
|
strejda Kuba - (1) - 64.229 (?), 12.11.2011 19:36
jo Mountfield..super: o)) když mi v sezóně, kdy jsem sekal každý den, odešelo plynové lanko na kose, tak jsem dopadl stejně jako vy: o)) měsíc jsem čekal než lanko objednají a dají mi kosu do kupy. Nicméně po nějaké době mi praskl popruh a to už jsem si opravdu přidal při reklamaci jak na trhu... smlouvat o reklamaci no prostě paráda... A to mi Bédea Trávniček připadal jako sympaťák...
|
|
|
|
|
|
|
host - 97.13 (?), 13.8.2012 15:50
Mohu Vám doporučit prodejnu GUMEX v Horních Počernicích hadičku tam na 100% seženete.Pracoval jsem tam, vím co říkám.Přeji zdar!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 211.80 (?), 26.1.2013 11:31
Tak to já mám se servisem MF jen ty nejlepší zkušenosti - po 6 letech nám odešel elektromotor k sekačce - šasi bylo po 6 letech otlučené, občas prasklé,... V servisu ani nemrkli a motor vyměnili.
Mountfielde, děkuji.
Petr Filipi
|
|
|
|
|
|
|
host - 123.3 (?), 26.1.2013 11:43
hahaha..ja som stal v servise a cakal na opravenu vec, cakal tam jeden pan na vyjadrenie preseknuteho elektrickeho kabla na el. sekacke... starej ani nie rok, evidentne prestrihnuta medzi krytom a sasi... pricviknuty kabel, zle umiestneny... dokonca extremny pripad pre SOI vydat tento model ako nebezpecny pre cloveka... mali by ste vidiet co s nim tam robili... jednoduchy argument co stale opakovali... nedodrzany navod... bez ineho vysvetlenia----asi po 10 min sporu som do toho vstupil, s navrhom nech to odnesie na SOI a mozu cakat ze ta to zaradia ihned do europskeho systemu varovania pred nebezpecnymi vyrobkami... co by uz nebol v pripade MF prvy pripad... Mali ste vidiet ako zareagovaii, hned mu to vzali do servisu. Treba vediet ako argumentovat a kam sa v pripade neuspechu opravnenej garancie treba obratit.Oni si myslia ze clovek to hned vzda.
|
|
|
|
|
|
|
m3f - Diamantový Zahrádkář (5585) - 242.167 (?), 26.1.2013 11:57
Já si u nich koupil jen elektrickou motyčku a již dvakrát jsem ji měl v servisu, k mé spokojenosti mi vždy bez problémů vyměnili dosti nešťastně řešený vypínač, jen se technik zmínil že příště bych si měl donést záruční list. Chápu nějaký ten cár papíru ale zase na druhou stranu se dá vše v počítači v pohodě dohledat. Co mne však vytočilo bylo, to že po nahlášení emailu a telefonu, s připomínkou že si NEPŘEJI zasílat žádnou reklamu, mi již následující den došla, a následující den další. Po extempore s akčním nákupem rýčů jsem nechal vymazat veškeré údaje o mé osobě, a teď tohle. Vletěl jsem do prodejny dosti napěněný a v okamžiku kdy mi vedoucí řekl že díky reklamě mám výhodu oproti ostatním zákazníkům, tak ze mne začaly padat "sakry" a bylo vymalováno. Na nevyžádanou reklamu jsem hodně alergický a např. "telefonisty", po zavolání v neděli po obědě zda na ně nemám "chvíli čas", posílám natvrdo přímo do řiti.
Výrobek mám opraven, záruka se vztahovala i na výměnu již vyměněného vypínače a tak jsem zvědavý co se stane až tam dojdu potřetí. S motyčkou jsem spokojen ale ten vypínač je nešťastně řešený, takže se zcela jistě zase pokazí. Kdyby na to nebyla záruka tak tam natvrdo dám jiný ale zatím do toho nechci vrtat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|