Já si u nich koupil jen elektrickou motyčku a již dvakrát jsem ji měl v servisu, k mé spokojenosti mi vždy bez problémů vyměnili dosti nešťastně řešený vypínač, jen se technik zmínil že příště bych si měl donést záruční list. Chápu nějaký ten cár papíru ale zase na druhou stranu se dá vše v počítači v pohodě dohledat. Co mne však vytočilo bylo, to že po nahlášení emailu a telefonu, s připomínkou že si NEPŘEJI zasílat žádnou reklamu, mi již následující den došla, a následující den další. Po extempore s akčním nákupem rýčů jsem nechal vymazat veškeré údaje o mé osobě, a teď tohle. Vletěl jsem do prodejny dosti napěněný a v okamžiku kdy mi vedoucí řekl že díky reklamě mám výhodu oproti ostatním zákazníkům, tak ze mne začaly padat "sakry" a bylo vymalováno. Na nevyžádanou reklamu jsem hodně alergický a např. "telefonisty", po zavolání v neděli po obědě zda na ně nemám "chvíli čas", posílám natvrdo přímo do řiti.
Výrobek mám opraven, záruka se vztahovala i na výměnu již vyměněného vypínače a tak jsem zvědavý co se stane až tam dojdu potřetí. S motyčkou jsem spokojen ale ten vypínač je nešťastně řešený, takže se zcela jistě zase pokazí. Kdyby na to nebyla záruka tak tam natvrdo dám jiný ale zatím do toho nechci vrtat.