Jaké jsou zkušenosti se servisem Mountfield?



host - 165.2 (?) 
19.9.2011 17:18, zobrazeno: 59007x

Dobrý den.

Dnes jsem byl po třetí v servisu mountfield a sice ohledně objednání benzinové hadičky k pile oleo mac-941 cx. Tato operace se servisnímu technikovi jeví jako naprosto neřešitelnou, Není na servisu, ani v centrálním skladu bude se prý muset objednat v Itálii!! Už to trvá opravdu tři týdny. Mě to fakt hlava nebere v takové firmě, kde prodají denně několik pil anemít kousek PVC hadičky? Hlavně, že mají všude bombastické reklamy a jejich zboží vítězí ve všech, jistě dobře zaplacených testech kvality! Myslím, že je to veliká ostuda této firmy a já osobně si tam nekoupím nic ani náhodou. A jestli se mi uvedenou hadičku podaří nakonec sehnat, nechám ji rozhodně vyměnit třeba v husqvarně.Mimochodem neví někdo zde na foru kde by se nechala sehnat nějaká co by odpovídala průměru (venkovnímu) aby těsnila v nádrži.Díky za jakoukoliv radu... Jaroslav.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 184.124 (?), 19.9.2011 19:40

To ani nehovor jauž mám horšiu skusenosť s krovinorezom za jeden rok 4. reklamácie na tu istu chybu, čo už do tej predajni 1. a posledný raz! Nie som prvý čo to povedal.Už tam nepojdem!

   
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 234.70 (?), 19.9.2011 20:18

Zdravím Jaroslave, nevěšte hlavu a zajděte do jiného servisu, nevěřím tomu, že by Vám nepomohli. Víte oni chlapci v M. nejsou nuceni improvizovat, protože opravují systémem výměny vadného dílu za nový. Dokud jim to budou zákazníci "baštit", tak se změny určitě nedočkáte. Standa.

      
host - 28.217 (?), 23.7.2013 18:12

Ovšem když ptáčka chytají pěkně mu zpívají! Na jejich vkladní knížku se dá pouze ukládat, ovšem něco si za to pořídit to už nejde! Po zkušenosti už se tomuto podniku vyhýbám ne sto honů!!!

   
host - 178.251 (?), 16.10.2011 19:59
Zdravím Jaroslave, mám s Mountfield-em stejné špatné zkušenosti. Problém, ale není v jejich řadových zaměstnancích, kteří musí pracovat s tím co na skladě mají a dle svých nařízení, ale v tom, že Mountfield asi krachuje a lidi již ztrácí zájem. Prodávají neznámé nebo druhořadé značky (oleo-mac, Ikra, Atika atd.) Nemají peníze na držení skladové zásoby náhradních dílů, protože hodně investují do reklamy a zviditelnění. Pokud vám stroj neopraví do jednoho měsíce požadujte vrácení peněz nebo vyhrožujte, že dáte věc k soudu. Uvidíte jak budou pružní.
      
host - 255.238 (?), 16.10.2011 22:25

Pane Jaroslave nezoufejte, pokud vám do 30ti dnů neopraví pilu, pak jim ji můžete rovnou vrátit, protože je to jak kdyby byla věc neopravitelná.Pak si můžete koupit novou.Jen si pohlídejte dny.Když to bude 31. den už je to jasný.Jinak zatím musíte čekat, protože na opravu je maximálně 30 dnů.Zdravím.

         
host - 255.238 (?), 16.10.2011 22:37

Ještě jsem pozapomněl, že až vám vyřídí reklamaci a nebo budou vracet peníze po těch 31.den, tak máte nárok na náhradu nutných nákladů s tím spojených.To je potřeba udělat až máte doklad, že reklamace byla oprávněná a nebo vráceny peníze.Chce to udělat písemně, tudiž si to připravit a vzít sebou a na místě se to dá vyřídit.Jízda tam i zpět.Pokud jste jel svým vozidlem, tak existuje vyhláška a tam je uvedeno jakou částku za km můžete naúčtovat.

            
Pavel Drvoštěp - (33) - 156.239 (?), 17.10.2011 0:59

Pozor na to, je to mylná představa. Zákonná záruka na zboží je 2 roky, MF ale upravuje a zvyšuje záruku na 7 let a v tom je zakopaný pes. Na vyřízení je 30 dní, ale jen v zákoné záruční době = první 2 roky. V případě, že je reklamace řešena po této době = 3,4,5,6,7 rok, dobu na vyřízení reklamace si výrobce a prodejce upraví podle sebe = třebas tři měsíce, (mě konkrétně človíček za pultíkem vmetl do ksi...  "až to bude, tak to bude" a to stylem - neotravuj a vypadni) jsou to vyčůraní kulišáci a nejen u MF   boreček na reklamačním oddělení mi ukazoval drobounce napsanou větičku dole na záručáku.

Můžete si naúčtovat třebas cestu letadlem, ale sám nevěříte tomu, že vám to někdo proplatí, nezapomínejte, že jste v ČR a můžete zavolat, nebo u nás i kouknout na net, kde máte přehled v jakém stádiu se oprava (reklamace) nechází a jestli už je hotová atd. MF u mě má za toto velké +.

               
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 17.10.2011 14:59

Pavle myslím že to máte mírně pomýlené. 30 dnů mimo dobu přiměřenou na posouzení vady, má prodávajcí vždy a to jak při záruční lhůtě 24 měsíců, tak i při jejím prodloužení z vlastní dobré vůle. Případně napište podle čeho jste vycházel, vycházíte z vašeho názoru. Nějaký dovětek v záručáku MF nic neznamená protože zákon jej dokonce zakazuje jako omezení, či vyloučení záruční lhůty.

   
host - 77.250 (?), 25.10.2011 20:50

Moufield vás vám ukáže jaký význam má slovo zdarma, uplně jiný něž o něm má představu 99,9 % populace, obzvláště ve slovním spojení servisní prohlídka zdarma to vždy zaplatíte zvlášt pokud si koupíte něco v akci kdy je k to mu benzín na 7 let, to potom vždy stojí ta serviska cenu benzínu a to mi tam nikdy nedali žádný materiál a slovo zdrama mi vysvětli po svém, (upornuji že jsem schálně sekačku vyčistil, dal novou svíčku, nový olej, nový filtr, sundal nůž aby ho nebrousili seřídil lanka a odnesl na bezplatnou servisku a zase jsem platil cca 350 kč (10 l benzínu)) a když jsem se zeptal třetí rok že jse mi okoupalo šasi sekačky z venku (podotýkám oloupalo né omlátilo loupala se barva v cca 15 cm cárech tak mi bylo řečeno že mi jí za 800 kč natřou štětkou,

to byl vrchol tak jsem je posla do ... a se sekačkou odešel středem bez benzínu a placení a už jsem se tam neukázal.navíc kvalita italská, díly na motory B&S o 100 % dražší než je koupíte běžně. a nejsem sám kdo s tím má stejné zkušenosti ... jednou je poprvé a tady platí naposled.

zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika