Jaké jsou zkušenosti se servisem Mountfield?



            
host - 80.127 (?) 
1.4.2013 20:45

taky souhlasím, že ze servisem nemám u této firmy žádný problém, v rodině máme sekačku, štípačku na dřevo, pilu, prořezávač větví a nově i křovinák a vše slouží jak má. Dokonce mi Mountfield sehnal bez problému i takovou prkotinu jako je kryt na pilu u prořezávače větví. A ad emaily od této firmy, mne to nevadí... když mi ho pošlou, přečtu si ho a nešílím z toho, že mi něco poslali. je to prostě trend a využí vám to kdejaká firma, dokonce i takové, které já vůbec neznám. Takže s tímto mne Mountfield neštve. Naopak, dříve byli relativně pěkně drazí, ale vždy mne ukaceli na své další služby a hlavně tu záruku. Teď jsou nejlevnější ze značkových prodejců, tak už mi doma do těchto nákupů u nich moje stíhačka nekecá.  jarda hlinka

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
            
host - 151.228 (?), 12.6.2013 21:28

Já nemohu říct, že mám se servisem špatné zkušenosti ohledně oprav, protože jsem od nich zatím nic opravit nechtěl. Ale mám již ca 7 let průběžnou, a to velmi špatnou, zkušenost s nákupem náhradních dílů v servisu v Benešově a v Holešovické tržnici. Pokud chci např. náhradní nože do sekačky, není problém, pokud do nich chci i to vnitřní ocelové pouzdérko, tak to zpravidla problém je, a minulý rok 2012 jsem měl dojem, že si ze mně dva měsíce dělají blázny, nebo že prodej součástek, které nejsou typicky spotřební materiál, sabotují. Není to zkušenost jediná, ale nechci sepisovat romány. V kontrastu s tím v servisu Mnichovice byli nejen ochotní, ale i pomohli a prodali.

Láďa

               
host - 219.90 (?), 12.6.2013 22:51

to je pravda... oni maju zakladne veci ako noze, unasace, prislusenstvo./ to co sa vo velkom predava/,ale na ine ND sa dlho caka a este si to aj dobre daju zaplatit.

                  
host - 78.182 (?), 12.6.2013 23:22

Rozbehovy kondenzator za 720Kc!!! do vodarny jsem u nich objednal.Kdyz po dvou mesicich neprisel, tak jsem ho koupil v obchode za 68 Kc!!!

   
host - 49.50 (?), 24.7.2013 23:13

Skočte si do lekarne pre infuznu supravu, na slovensku stoji 0,35euro. PVC hadička by mohla pasovat do pily, a zadarmo tam mate aj filter (kvapkatko) :-).

   
host - 166.8 (?), 22.7.2016 9:31
Dobrý den, i ja jsem se rozhodla přidat recenzi ohledne servisu Mountfield.Jiz víc jak 3 týdny mame v servisu sedačku.Slibovali ze bude hotova do 14ti dnu, nic.Ani jak podruhé slíbili, za 3tydny.Je stále v zaručeno a jejich odpověd, budete si to muset zaplatit, na nepravidelný chod motoru se záruka nevztahuje.Mimochodem je v zaručeno na dobu 7 let a mame ji rok a půl.Po teto zkušenosti, již nikdy víc si u teto firmy nic nekoupim.Operatori jsou neprijemni, když tam voláte a ptáte se, v jaké fázi je ta oprava.A jejich argumenty, ze záruka 7let, není to pravda.Je to velké ponaučení a raději z hobby marketu, kde se opravdu snaží vyjít zákazníkovi vstříc.
      
host - 172.150 (?), 22.7.2016 14:20

Jsem si říkal jakou sedačku z Manfí a ona to bude asi sekačkasmiley

         
host - 24.247 (?), 22.7.2016 17:15

Mountfield krátce doprodával pily Solo a sliboval 7 letou záruku. A kdo má s pilou problém, tak ho odpálkují, že nechodil na roční prohlídku. Taková roční prohlídka je za bratru 800 až 1000Kč. Výměna svíčky, filtru, řetězu, lišty, seřízení karburátoru, prostě spousta zbytečných a drahých servisních prací. Záruku 7 let si předplatíte a na motor se stejně nevztahuje, jak psala paní. 

            
host - 24.247 (?), 23.7.2016 22:02

Listuji katalogem Mountfield 25 let s Vámi. Dali na všechno slevu 50%. Mě je z toho na🚽 . Zdražit a potom jako zlevnit. Dříve jsem koupil nějakou drobnost v těch jejich akcích a mám jich dost 🔚

      
host - 254.127 (?), 15.9.2013 9:29

Zdravím, moje zkušenost je strašná, sekačka přestala po 5ti letech pohodového provozu jet, odvezl jsem ji do MTF servisu v Pardubicích. Po cca 2 týdnech mi volali, že je motor zadřený a oprava nerentabilní, cena 3500 Kč, nová v akci necelé 4000 Kč. Pro sekačku jsem zajel. V hangáru ji nemohli najít, nakonec mi ji vydali přímo z budovy servisu, napůl rozmontovanou s dokladem o tom, že je zadřený motor, únik oleje přes gufero, nerentabilní oprava, můžu si za to sám. Sekačku jsem dal jinému technikovi soukromníkovi, který mi po 3 dnech volal, abych si ji vyzvedl, prý nebyla zadřená, jen zaseklá, olej z ní neteče a v podstatě jí prý nic moc nebylo a ještě poslouží.. názor si udělejte sami, já se s nimi hádat nebudu, reklamaci přijali a vyřídili v termínu, takže bych se musel obráti na soud, platit soudního znalce apod., mrzí mě jejich přístup, nic si tam již nekoupím a umíte si představit, že všichni mí známí už o tom ode mě vědí.. přeji všem tady aby měli co nejméně takových zkušeností.. Zdeněk Kříž (nejsem žádný anonym, ale zklamaný zákazník společnosti Mountfield)

zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika