Vari - nádrž
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 220.186 (?), 2.4.2014 20:58
Vy mne ale děsíte. Tchán koupil Terru v roce 1983. V roce 1997 měnil plechovou nádrž za plastovou protože ta plechová začala sáknout. Ta plastová je tam už tedy 17 let, což je více než vydržela ta původní plechová.
S.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 32.42 (?), 3.4.2014 12:12
Je úplně jedno, jestli koupím v době velkého třesku, nebo jindy. Věc, která se u nás vyrábí desítky let a v zahraničí ještě déle, by měla být vymakána do posledního detailu. Jak jste spokojen s návazností trubky z čističe vzduchu a hrdla karburátoru. Mně se na hraně trubky proptrhlo již několik kolen. Nebýt to gumové. tak toani nenasadím. Ti konstrukéři by opravdu potřebovali pořádnou mezi oči, aby se jim rozsvítilo.
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 244.2 (?), 3.4.2014 13:13
U obou motorů (po tátovi i po tchánovi) máme ještě původní kolena.
Asi to nebude o konstruktérech (několikeré vyosení dilatuje vibrace) ale o tom, že jste měl přerazit ruce servisákovi, co Vám zničil originální původní koleno. A nebo je něco špatně na Vašich rukách.
|
|
|
|
|
|
|
host - 187.39 (?), 3.4.2014 14:59
Stando V, v mém příspěvku neni ani písmeno o servisu, tak nevím proč bych měl přerážet pazoury servismanovi, když můj stroj ještě neviděl. A jestli to dojde tak daleko, že si s tím nebudu vědět rady, tak jsou pořád dvě možnosti. První je, že to koupím nové, a ta druhá, že to pověsím na hřebík. Kdyby ta konstrukce byla v pořádku, tak by se osy výcucu z čističe vzduchu a nasávacího hrdla karburátoru protínaly. Na mém stroji jdou mimo sebe téměř dva centimetry. Je zřejmé, že tam neni něco, čemu se říká prototypka. V každém případě se má vyzkoušet to co konstruktér hodí na papír. Já osobně bych výstup z čističe vzduchu provedl pod jiným úhlem a poněkud bych ho zkrátil. Mé ruce jsou ještě v pořádku, tak si jich nevšímejte. Jo, a chtěl bych laskavé vysvětlení vašeho slovního spojení co se nalézá v závorce.
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 244.2 (?), 3.4.2014 16:09
zamyslete se na tím jak dilatuje převod kardanem do Z a jak dilatuje na potrubí ohyb ve tvaru písmene omega.
To znamená, pokud vibrace čističe vzduchu se nemají přenášet na karburátor, mělo by podle mého vkusu jít dilatační vedení vodorovně vzad + svisle nahoru + vodorovně k přírubě karburátoru. Čím víc svislou vzdálenost zkrátíte, tím víc bude gumové koleno namáháno vibracemi a bude se trhat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 181.110 (?), 3.4.2014 20:07
Chlape, co to tady motáte, na tom stroji, kterému se honosně říká malotraktor, se nic takového co popisujete neděje. Máte velmi bujnou dilatující a vibrující fantazii. Opravdu nevím, jak vám mám vysvětlit, že Gutbrod sTerou, vylepšený supernápady rádoby konstruktérů ze dvou podniků v Česku, přináší jen problémy uživateli. To pryžové koleno nasadím na správná místa jen s maximálním úsilím. Když to odkrytuji, tak při zpětné motáži, mohou být šrouby s maticemi spojené jen na dva závity. Všechno musí být na volno, při dotažení byť jen jediného, pouze prsty, tak tam ostatní šrouby nedostanu. Když se to postupně dotáhne, tak v tom vehiklu je parádní pnutí. Takto si já kvalitní výrobek v žádném případě nepředstavuji. A běžte se podívat jak vypadá kardan a jak pracuje a k čemu opravdu slouží a proč je na potubí dilatační závit, nebo oblouk se dočtete v učebnicích pro první ročník SPŠS.
|
|
|
|
|
|
|
PP. - Diamantový Zahrádkář (6569) - 9.2 (?), 3.4.2014 20:45
Nevím, jestli píšem o stejném dílu, ale tuším, že je to ten kus gumy, co vede od čističe ke karburátoru, koleno z gumové hadice. Nenapadá mně, proč by to mělo vést osmi oblouky a jiné zhůvěřilosti. Je to prostě koleno, umožní pružné spojení. Proč by měl čistič nějak speciálně vibrovat taky nevím, když už tak karburátor, ten je napevno připojený k válci a tam je největší zdroj vibrací. Prostě hadice, která vede vzduch. Je z gumy, nebo plastu, jako v milionech aut a milionech jejich motorů. Nic nepochopitelného. Co by tam mělo být jiného? Teleport?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|