Co Vám vlastně na plastové nádrži nevyhovuje?
Ono v podstatě je motoru jedno, v jaké nádrži máte palivo, spíše jde o to, že na chladícím plechu máte nějakým způsobem rozmístěny montážní body (šrouby a díry), které odpovídají dané konstrukci nádrže a startéru. Je možné, že se dá původní díl upravit ale je i riziko, že budete muset na polomotor obléknout více jiných dílů než jen nádrž. Jednu dobu jsem dostal divoký nápad, že bych měl místo nádrže snímatelný kanystr, se kterým bych si dojel k pumpě a nebo jej ukládal odděleně od terry. Nakonec jsem zůstal u plastové nádrže. Porovnejte si obrázky a výkresy, jak je rozmístěné "oblečení" nádrž+ventilátor+rohatka startéru+chladící plech+madlo pro manipulaci.
Pokud se rozhodnete pro variantu nechat si zhotovit nádrž na zakázku, tak mi prosím zkuste sdělit, jaku povrchovou úpravu jste si nechal udělat uvnitř nádrže (pocínování, pozinkování, silikonový lak,...) či jste volil měďenou nádrž?.