Stroj Honda nefunguje na český bezin
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 234.31 (?), 30.7.2014 9:52, zobrazeno: 11956x
Rád bych se zeptal jak řešíte starty u Hondy, dle oficiálního vyjádření Hondy, honda nemá ráda český benzín. Mám s tím stamé problémy, viz mé zkušenosti s Hondou.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 194.106 (?), 30.7.2014 11:41
Já jsem došel u Hondy sekačky až k novému karburátoru za 8 tisíc a od té doby důsledně stabilizátor do každé nádrže. Ani Verva nebo Maxx od OMF není bez biosložky, jen je to složka tzv. druhé generace vožená z Rakous.
B a S tímto netrpí, Honda je bohužel přešlechtěná kvůli emisím.
Jiné řešení zatím nevidím.
Pavel
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 6.7 (?), 30.7.2014 13:37
|
|
 |
|
 |
 |
|
PP. - Diamantový Zahrádkář (6619) - 9.2 (?), 30.7.2014 11:46
Jednak je sporné tvrzení, že český benzín není do Hondy vhodný. Definovat český benzín nelze. Vždycky je to nějaký základ, víceméně odpad z chemických výrob (MTBE a jiné sračky) a nějaká biosložka, kterou čert ví kdo a čert ví proč někdo proloboval. Dnes už všichni ví, že je to na nic, občas se to někdo i odváží říct, ale nikdo nemá odvahu to zrušit. Nechápu současný svět. Na druhé straně, mám silný dojem, že míček je na hřišti Hondy. Prodává tu stroje s nároky na palivo jako v F1, i když jasně ví, že se tu tankují sračky. A není schopna to nějak rozumně řešit.
|
|
 |
|
 |
 |
|
Ferda Mravenec - Diamantový Zahrádkář (2064) - 247.50 (?), 30.7.2014 12:20
Nevím co furt řešíte. Máte Hondu? Já jo, asi pět let. Benzin kupuju tam kde zrovna jedu, když ho potřebuju, včetně všelikých pochzbných pump. Po pěti letech bez jakékoliv údržby motor chytá v půli první po potažení lanka. Proto nechápu co furt řešíte.
Když víte, že ta Honda je takový šunt, tak si to nekupujte.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 169.89 (?), 30.7.2014 13:41
Honda je pojem. A taky se k ní tak musíme chovat. Stačí jedno jediné: po práci zavřít kohoutek u nádrže (nebo u karburátoru jak Hondy mívají) a vyjet všechen bednzín. Za pár týdnů příjdu, otevřu kohoutky a než si nachystám práci je karburátor plný čerstvého benzínu a motor chytne na drc. Jen jednou jsem se nachytal, když byla u sekačky plná nádrž a já to nechyl do jara. Nešlo nastartovat. Tak demontáž a v plovákové komoře bylo něco, co nebyla voda, smrdělo to po benzímu a když jsem vše vysál hadrem, tak ten se nechtěl od sirky ani zapálit a hořel červeným čadivým plamenem, prostě nehořlavé zbytky po benzímu. od té doby vždy čerstvý do karburátoru, v nádrži to stačí namíchat..
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 3.122 (?), 30.7.2014 14:45
Mám Honda traktor asi 8 let a sekačku asi 9 let. Bezproblémový chod, starty, nevylévám benzín ani na zimu, nedávám aditiva. Letos jsem přikoupil další sekačku (AL-KO) a musím říci, že Honda má výborné motory, ale horší aerodynamiku výhozu trávy. A to jak sekačka tak traktor. AL-ko je úplně o něčem jiné. Neskutečně drahé díly, třeba plátno koše traktoru cca 4000, horní kryt koše taky 4000, to je osmička jen za kus koše brrrr. Řemen pohonu snad 2000. Servis - radši si všechno dělám sám, to taky nic moc.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|