NO já kontaktoval telefonicky technika z VAri, a ten říkal že je to bezproblémové ta předělávka na čtyřtakt. I když obchodníci vám mohou nakecat cokoliv. Co vím tak při té předělávce jde rychlost stroje dolů o 33%, což mi u rotavátoru a orání příliš moc nevadi. Ani nevím jestli k tomu někdy budu pořizovat vari vozík.
Můj názor na čtyřtakt a dvoutakt je ten, že dvoutakt může být klidně lepší motor, ale je mi to fuk, protože ten čtyřtakt je více ekologický co se týče splodin (na 100% méně olova). Hold beru to dost enviromentálně.
JInak vidím tady vcelku ofenzivní diskuzi o převodovkách. Ono asi ty čtyřtakty určitě budou lépe šlapat na převodovkách pro ně určené. Jestli ty staré převodovky koupím a namontuji na to čtyřtakt, tak to bude pokus omyl. Uvidíme. Prodat se to dá vždycky, i když se strátou.
Jestli je starší lepší než novší, to nevím. TEchnologie těch převodovek se moc nezměnila. Starší věci se dělali aby déle vydržely, to je známá věc. Na druhou stranu pokrok člověk nezastaví, takže lpět na starých krámech moc na zdraví nepřidá.
Dneska mi kolega řekl krásnou větu.,,Nejvíce problémová část motorového stroje je vždy umístěna mez sedačkou a volantem,, :-) To možná vysvětluje odporující si názory o různých značkách. Jedni chválí, druzí haní.