Pomožte s výběrem rotavátoru
|
|
|
|
|
 |
 |
|
ladis000 - (35) - 69.44 (?), 19.8.2015 22:49
Myslím si že to bude Ok, majitel je známý a neříkal že by tam byl nějaký problém. Když bych k tomu koupil nový čtyřtakt motor, tak by to byl si myslím dobrý stoj za ty peníze. Akorát ta práce s repasem... :(
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 105.167 (?), 19.8.2015 22:54
Neberte a trošku trpělivosti. Nový 4T na starou teru je 15t + minimálně 10t a jste na 25t. Za tyto peníze máte použitý 4T ve výborném stavu.
|
|
 |
|
 |
 |
|
ladis000 - (35) - 69.44 (?), 19.8.2015 23:08
Tak nějak to bude. Nyní mají ve Vari nějaké Eko dotace. Když jim tam hodím starý motor i s řídítky, tak nová honda pjxp 200 výjde na 11 000,- Celková cena tedy 26 000,- Což vzhledem k tomu jak jsem se díval na iternet jaké plečky tam prodávají za dvacet tisíc, tak to není zase až taková hrůza. Kdyby jsem se vyhrál s tou převodovkou (odrezil, natřel, pro jistotu vyměnil pryžová těsnění), byl by to v podstatě nový Vari stroj
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 147.46 (?), 20.8.2015 9:57
To přímo čumím. Ještě nedávno byl dvoutakt ta nejhorší věc co může zahrádkář používat, která vyrábí smrad, prostředí ve kterém se pohybuje prasí olejem a helejme se koukejme se, najednou je to čiperný vřískal. Toho vřískala neni slyšet ve sto metrech, ale to tiché lamželezo je slyšet přes půl vesnice, to je cca tři sta metrů.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 178.9 (?), 20.8.2015 11:39
Shodli jak v čem že. V jiné debatě se prala výměna motoru, tady se propírá celý traktorek. Na starou 2T převodovku dát 4T xp 200 není honda, jenom solidní číňa je chyba. Traktůrek taky pojede o třetinu pomaleji. Lepší kup je kompletní 4T trakrůrek. 2 T končí, krok zpět.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 147.46 (?), 20.8.2015 12:32
To už jsem někdy slyšel - zpátky ni krok. A jak jsme dopadli. Hádáme se o kraviny a podnikatelé si mnou ručičky, jak jim konto kyne. Ať je to jak je to, cvajtakt nás všechny přežije. Protože jeho vlastnosti mu tu životnost dají. Jen „velmi vzdělaní“ a letáky ovlivnění, rádoby zahrádkáři, budou hlásat dál své bludy. Osobně budu kombinovat jen věci co prvoplánově k sobě patří, protože jakákoiv přestavba, čehokoliv, je velmi nákladná věc a v závěvěru majitel českých „ručiček“ je pak velmi často zklamán. Ještě je otázka, kolik zklamaných to přizná a kolik z nich si na protestanta plivne.
|
|
 |
|
 |
 |
|
ladis000 - (35) - 69.44 (?), 20.8.2015 15:15
NO já kontaktoval telefonicky technika z VAri, a ten říkal že je to bezproblémové ta předělávka na čtyřtakt. I když obchodníci vám mohou nakecat cokoliv. Co vím tak při té předělávce jde rychlost stroje dolů o 33%, což mi u rotavátoru a orání příliš moc nevadi. Ani nevím jestli k tomu někdy budu pořizovat vari vozík.
Můj názor na čtyřtakt a dvoutakt je ten, že dvoutakt může být klidně lepší motor, ale je mi to fuk, protože ten čtyřtakt je více ekologický co se týče splodin (na 100% méně olova). Hold beru to dost enviromentálně.
JInak vidím tady vcelku ofenzivní diskuzi o převodovkách. Ono asi ty čtyřtakty určitě budou lépe šlapat na převodovkách pro ně určené. Jestli ty staré převodovky koupím a namontuji na to čtyřtakt, tak to bude pokus omyl. Uvidíme. Prodat se to dá vždycky, i když se strátou.
Jestli je starší lepší než novší, to nevím. TEchnologie těch převodovek se moc nezměnila. Starší věci se dělali aby déle vydržely, to je známá věc. Na druhou stranu pokrok člověk nezastaví, takže lpět na starých krámech moc na zdraví nepřidá.
Dneska mi kolega řekl krásnou větu.,,Nejvíce problémová část motorového stroje je vždy umístěna mez sedačkou a volantem,, :-) To možná vysvětluje odporující si názory o různých značkách. Jedni chválí, druzí haní.
|
|
 |
|
 |
 |
|
PP. - Diamantový Zahrádkář (6619) - 9.135 (?), 20.8.2015 17:35
Tak obchodníci nejenže mohou, ale vždy nakecají, co chce zákazník slyšet.
"co se týče splodin (na 100% méně olova)" Tady bych řekl, že se v problematice moc neorientujete. Olovo se do benzínu ani jiných přísad už roky nepoužívá. Jak jste dospěl k těm 100 procentům je mi záhadou. 2T motor oproti 4T má více zplodin a to jak z paliva, tak i neshořelý olej. Ale obojí vychází z výfuku i 4T motoru, samozřejmě v menší míře.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|