Palivo E 85
|
|
|
|
host - 80.211 (?) 18.5.2014 12:30
Ahoj, otec koupil sekačku na trávu, na špuntu od nádrže je napsáno E85. Otec tam lil N95, jelo to v pohodě. Nalil jsem tam E85 a šlo to o dost hůř nastartovat, pak to kuckalo, ale jak se to zahřálo, tak v sekání není žádnej rozdíl. Jen to startování chce o hodně víc síly, než na N95. Ve smrad žádnej rozdíl není, ani v otáčkách, jen v tom startování a v ceně paliva. Spotřeba paliva se mění jen podle obsluhy - když seká otec, spotřebuje 2 nádrže, já půlku, ať na N95 nebo na E85.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.211 (?), 18.5.2014 12:30
Ahoj, otec koupil sekačku na trávu, na špuntu od nádrže je napsáno E85. Otec tam lil N95, jelo to v pohodě. Nalil jsem tam E85 a šlo to o dost hůř nastartovat, pak to kuckalo, ale jak se to zahřálo, tak v sekání není žádnej rozdíl. Jen to startování chce o hodně víc síly, než na N95. Ve smrad žádnej rozdíl není, ani v otáčkách, jen v tom startování a v ceně paliva. Spotřeba paliva se mění jen podle obsluhy - když seká otec, spotřebuje 2 nádrže, já půlku, ať na N95 nebo na E85.
|
|
|
|
|
|
|
host - 162.29 (?), 21.12.2009 22:18
Na E 85 mám najeto u Škoda Octavia r.v.1999 cca 33 000 Km od června 2009 nyní v součastnosti auto má najeto celkem 135 000 KM.Provoz super bez potiží.Používám poměr s naturalem BA 95 1:1.Spotřeba stejna jak u BA chod motoru solidnější jak u ba.Vozidlo je servisováno dle intervalu, bylo zjištěno a prověřeno, že do součastnosti nedošlo k žádné negativní reakci na palivové soustavě a motoru, spíš naopak palivová soustava je čistá bez kondenzátu a nečistot.
|
|
|
|
|
|
|
host - 230.83 (?), 18.5.2014 18:55
Pánové, tady se bavíme o tom, jaké palivo dát do zahradní mechanizace, a ne do auta.Ten pán co viděl u sekačky na víčku od nádrže značku E85 přehlédl, že značka je přeškrtnuta, takže toto palivo tam NEPATŘÍ.V manuálu k motorům B.S je napsáno-NEPOUŽÍVAT neschválená paliva jako E15,E85.
Standa
|
|
|
|
|
|
|
host - 192.242 (?), 19.5.2014 19:34
E85 je hydrofobne palivo, tada na seba viaže i vzdušnu vlhkost a sposobuje oxidáciu dielov palivového systému. Taktiež oxiduju i ostatné dieli motora a viacej znehodnocuje motorový olej. Výhrevnost je v porovnaní s benzínom nižšia, takže výkon poklesne. Pri dlhšej odstávke može uplne zoxidovat karburátor.
|
|
|
|
|
|
|
Josef. - Diamantový Zahrádkář (2694) - 129.31 (?), 19.5.2014 22:13
Ach ty termity!
Hydrofobní = vodu odpuzující.
Vodě "přátelské" + hydrofilní.
Josef.
|
|
|
|
|
|
|
salora - (4) - 215.191 (?), 20.5.2014 8:08
Tak jsem pánové byl včera letmo v jednom servisu na zahradní techniku u nás koupit do zásoby olej do benzínu pro motorovou pilu a křovinořez protože jsem již namíchaný z lonska právě nedávno dobral.
S údivem jsem se od technika dozvěděl dosud pro mě neznámou věc kolem paliva které nesmí být /již namíchané/ tak staré a pokud se použije hrozí zadření motoru a je potřeba když už ho chci použít kladně dolít na 1l cca 2ml oleje jakoby tam olej nebyl, prý ten benzín olej časem do sebe absorbuje /rozloží/a to také díky těm biosložkám či lihu které se u nás /oproti EU/ do benzínu dává jednou tolik což je špatné.Takže nejlépe je namíchat benzín co spotřebuji a ne najednou např. v 5 l kanystru jak jsem to dělal já.
Navíc nevím jaký tedy benzín správně kupovat jelikož po přečtení tohoto vlákna je v tom docela rumrajd a ani technik mi nedokázal sdělit který benzín je nejlépe kupovat, přiznám se že nemám zkušenosti s benzínovým zahradním nářadím poněvadž jsem doposud ještě nedávno používal vše v elektrice a auto mám v dieslu takže uvítám nějaké příkladné rady, za které předem moc děkuji.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|