Palivo E 85



                     
host - 176.204 (?) 
4.12.2009 17:58

Zdravím, Na stránkách výrobce se píše, že je to lacinější, proto,že to dotují oni sami. A potom, stát by přece měl mít zájem na tom aby se to vyrábělo a kupovalo, když je to z místních zdrojů, včetně práce.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?), 6.12.2009 10:48

Chlapi - hlavu na krku - s tou spotřební daní je to pravda, ALE:

Peníze:

Je pro nás lepší dát 20Kč našim lidem, zemědělcům, chemičkám, než 15Kč bolševikovi za ropu. Co si myslíte že s tim ti naši udělaji? Něco si za to koupí. A ve výsledku se kousek dostane ke každýmu z nás.

Planeta:

Jasný, spalování ethanolu dává cca stejně CO2 jako benzínu. Jenže, je to CO2, který ta kytka předtim sežrala (chemie základní školy - fotosyntéza) U benzínu "prdíme" CO2, který leželo uskladněný v zemi. A tam by taky mělo zůstat.

                     
host - 29.34 (?), 6.12.2009 10:57

Podívejte se na tento článek.

Jako argument pro zvyšování ceny benzinu je uvedeno zvýšení podílu biosložky o pár procent. A také to, že některé složky se musí dovážet ZE ZAHRANIČÍ.

rnk

                     
1b - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (58) - 178.146 (?), 6.12.2009 13:34

 Já bych se možná vrátil k základní otázce, využití bio benzínu v mot. pilách nebo sekačkách, resp. v čem spočívá úprava motoru na toto lepší a výkonnější palivo?

                     
host - 29.34 (?), 6.12.2009 16:28

Myslím, že důležité je jaké palivo pro motor určil výrobce. Zkuste se na něj (nebo české zastoupení) obrátit s dotazem na vhodnost tohoto "ekologického" produktu.

rnk

                     
host - 118.44 (?), 6.12.2009 16:41

Já bych žádné nové palivo neriskoval, protože i palivo určené do našich strojů mnohdy nesplňuje co má.A kdo si to riskne na vlastní pěst tak je to jeho problém.

                     
host - 180.2 (?), 6.12.2009 17:29

v televizi byl kdysi test tohoto paliva. uvaděli o 30% větší spotřebu v porovnání s Naturálem. Tak že co ušetříte na ceně za litr, to proděláte na množství. Já jsem natankoval pár litříku před zimou. Líh v palivu by měl být schopný "rozředit " vodu v nádrži a filtrech, která se v motoru spálí. Jinak by v zimně zmrzla a to by bylo špatné. Podobně fungují aditiva např. velfobin

                     
host - 176.204 (?), 6.12.2009 20:12

Zdravím, možná se mýlím, ale pokud platí, že oktanové číslo tohoto paliva je 109 a tudíž vroste výkon o 10-15%,pak by spotřeba neměla stoupat, ale naopak klesat. Těch 30% nárůstu spotřeby se mi nezdá.Kde se ten test dá najít, náhodou nevíte?

Kamil

                     
host - 157.179 (?), 6.12.2009 21:39

Vyšší oktanové číslo nemá nic společného s výkonem. Je to odolnost proti klepání. U dvoutaktu nemá téměř žádný význam, pokud se pohybujete nad hranicí, kterou určil výrobce motoru. U čtyřtaktu má vliv pouze, pokud oktanový nárok motoru byl vyšší, než jste používali benzin. Většinou pro plný výkon je potřeba o 2-3 oktany více už proto, že můžete dostat místo N95 třeba jen N93 díky stáří nebo špatnému skladování.

                     
host - 176.204 (?), 7.12.2009 14:46

Zdravím, mám konkrétní zkušenost s použitím různooktanových paliv na Vari Hondě.Když jsem do ní nalil 91,tak to bylo líný jak vandrák v červencu.Dal jsem blue oktan 99,popř.Shell Wpower a rozdíl byl velice citelný, tudíž množství oktanů zřejmě bude mít velký vliv na chod a hlavně sílu motoru.

Podotýkám, že výrobce mtoru předepisuje min.číslo 91.

Kamil

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Zarubňa vchodových dverí13.11.2024
Pracovní stůl skládací12.11.2024
Jotul F 602 ECO nebo Plamen Trenk? máte někdo zkušenost?12.11.2024
Komín T-kus pod úhlem 87°, jaké koleno kouřovodu11.11.2024
Komín T-kus pod úhlem 87°, jaké koleno kouřovodu10.11.2024
Komín T-kus pod úhlem 87°, jaké koleno kouřovodu10.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika