Náhodou jsem zabrousil na vaši diskusi o motorech Tecumseh. Moje zkušenost: před léty (1990) jsem v USA u Searse (čili něco jako Globus, Hypernova, Quelle...) koupil ve výprodeji sekačku 21 palců (53cm) s motorem Tecumseh OHV. Šlo o předváděcí model, nešetřený, chrom byl už částečně rezavý...Ale se startérem, pojezdem (3 rychlosti) atd. Celkově asi nic moc, plechárna... Ale, nekupte to - za 130 dolarů!!! Největší potíže s životností a funkcí řazení, náhradou baterie startéru (originál by byl dražší než mě stála ta sekačka). Ale - co se motoru týče... vnuci jej třikrát zadřeli (jeli bez oleje), pak mně odešla ojnice a prorazila kartér... Váhal jsem, zda koupit novou za 1100 Kč, ale bylo mně toho motoru líto... Rozebral, opravil, a motor chytil napoprvé (ale ne napodruhé, teplý - to by nezvládl ani Kyklop: silnější těsnění pod hlavou [drutěva] rozhasilo nastavení vůle ventilů, a tím vyřadilo dekompresi u výfukového ventilu; poradili telefonem mechanici v servisu), pak to chodilo, ale pořád tekl olej... Zjistil jsem (po marných výměnách simerinku na klice), že je vlasová trhlina ve víku karteru, vybrousil, zalepil kovovým eprosinem - a světe div se - chodí to jako hodinky, je to buldog, nezničitelný. Výsledná sekačka (se zablokovaným nastavením rychlosti řemenového náhonu pojezdu) chodí jako otrok pro sekání v terénu kolem chalupy (žádné "holení"na 2cm trávník, to už nezvládne). Nádherně jednoduché a účinné je tlakové mazání motoru - konstruktérská báseň...Nesmí se ale zapomenout nalít olej.