Motor Tecumseh
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 57.4 (?), 23.5.2008 21:10
Pokud je to pro Vás ještě aktuální, ovládání karburátoru je řešeno pomocí odstředivého regulátoru. Ten je uvnitř klikové skříně poháněn plastovým ozubeným kolečkem od ozubeného kola vačky. (To ovšem v rozporu s tím co někdo psal výše plastové není, ani vačka rozhodně plastová není!!!) Od regulátoru je přez stěnu klik. skříně vyvedena páčka, která je táhlem připojená ke karburátoru. Protiváhu regulátoru zajišťuje pružinka mezi páčkou a karburátorem. Výběrem jednoho ze dvou otvorů pro zavěšení pružinky na karburátor je možno zvolit vyšší nebo nižší otáčky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 141.192 (?), 11.11.2008 11:06
Zdědil jsem frézu s motorem Tecumseh Futura 60 OHV. Po nastartonání má ale vyšší volnoběžné otáčky než by bylo zdrávo a když ještě trochu uberu plyn začíná zase chcípat. Poradťe prosím jak je idaálně nastavit. díky
|
|
|
|
|
|
|
host - 253.182 (?), 16.6.2019 15:06
Dobrý den,
mám sekačku s motorem Tecumseh Vantage 35, můtete mi prosím napsat, jestli je to dvoutakt?
Díky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 26.224 (?), 28.5.2007 19:41
Já mám Tecumseh ve štěpkovači a po dvouleté práci tada nic moc. Hlavně špatné starty a jde do otáček teprve po dlouhém zahřátí. Volil bych jinak.
|
|
|
|
|
|
|
host - 123.29 (?), 29.5.2007 7:47
Zkuste vycistit karburator a vzduchovy filtr.
|
|
|
|
|
|
|
host - 69.243 (?), 21.6.2007 19:18
Motory tekumseh sa delia hlavne na vodorovné a zvislé (podľa uloženia kľuky). Tie zvislé nič moc, ale keď sú nové idú ticho a hladko. Problémy nastávajú až po roku alebo neskôr podľa nasadenia stroja. Vodorovné sú relatívne bez problémov. Samozrejme ak je to dvojvalec tak potom je stroj podstatne zložitejší, a háklivejší na údržbu. Ak si niekto myslí že ktorýkoľvek stroj je blbuvzdorný, tak je na omyle. Jani
|
|
|
|
|
|
|
host - 126.169 (?), 25.6.2007 13:38
Nezlobte se na mě, ale Tecumseh už nikdy, startuje dobře, ale olej olej olej, motor kde píst běhá v hliníkovým válci bez ocelové vložky to prostě dlouho nevydrží!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 71.8 (?), 26.6.2007 0:09
Nechce se mi věřit, že by píst s kroužky běhal jen v hliníkovém hrnci. Pokud nemá železnou vložku tak musí mít válec nějakou povrchovou úpravu na způsob nikasilu protože motor mi chodí 15 let a to by mi dávno pist podal už ruku pokavaď by píst s kroužky běhal jen v hliníku.
|
|
|
|
|
|
|
host - 126.110 (?), 26.6.2007 8:34
Mám sekačku s tímto motorem, po 5 letech sezóního sekání a udržování mi začala žrát olej a to dost, tak jsem sejmul hlavu abych se nato mrknul a moc radosti jsem z toho neměl, válec je opravdu odlitek hliníku asi s povrchovou úpravou. Chtěl jsem se podívat na kroužky, ale to bych musel kompletně rozebrat do šroubku celý motor, válec je součást bloku motoru a do toho se mi teda nechtělo, prostě motor dělaný pro drahý servis. Příště si raději připlatím za Hondu, nevím otom že by se do aut a motorek přestali dávat ocelové vložky, to mi příjde jako šetření a výdělek pro mechaniky v servise. Měl jsem levnější typ motoru tak doufám že ty dražší jsou lepší, ale od Itala bych moc nečekal.
L.
|
|
|
|
|
|
|
host - 195.45 (?), 2.7.2007 16:43
Náhodou jsem zabrousil na vaši diskusi o motorech Tecumseh. Moje zkušenost: před léty (1990) jsem v USA u Searse (čili něco jako Globus, Hypernova, Quelle...) koupil ve výprodeji sekačku 21 palců (53cm) s motorem Tecumseh OHV. Šlo o předváděcí model, nešetřený, chrom byl už částečně rezavý...Ale se startérem, pojezdem (3 rychlosti) atd. Celkově asi nic moc, plechárna... Ale, nekupte to - za 130 dolarů!!! Největší potíže s životností a funkcí řazení, náhradou baterie startéru (originál by byl dražší než mě stála ta sekačka). Ale - co se motoru týče... vnuci jej třikrát zadřeli (jeli bez oleje), pak mně odešla ojnice a prorazila kartér... Váhal jsem, zda koupit novou za 1100 Kč, ale bylo mně toho motoru líto... Rozebral, opravil, a motor chytil napoprvé (ale ne napodruhé, teplý - to by nezvládl ani Kyklop: silnější těsnění pod hlavou [drutěva] rozhasilo nastavení vůle ventilů, a tím vyřadilo dekompresi u výfukového ventilu; poradili telefonem mechanici v servisu), pak to chodilo, ale pořád tekl olej... Zjistil jsem (po marných výměnách simerinku na klice), že je vlasová trhlina ve víku karteru, vybrousil, zalepil kovovým eprosinem - a světe div se - chodí to jako hodinky, je to buldog, nezničitelný. Výsledná sekačka (se zablokovaným nastavením rychlosti řemenového náhonu pojezdu) chodí jako otrok pro sekání v terénu kolem chalupy (žádné "holení"na 2cm trávník, to už nezvládne). Nádherně jednoduché a účinné je tlakové mazání motoru - konstruktérská báseň...Nesmí se ale zapomenout nalít olej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|