host - 11.107 (?), 7.11.2008 20:18
Na spojce není co štelovat. Na tom dlouhém šroubu s pružinou se samojistná matka a ta se stopro nepovoluje. Když se mění čelisti spojky preventivně se dává i nová pružina, aby se předešlo použití staré možná vyhřáté pružiny, protože když už se majitel rozhodne k výměně spojky předchází tomu prokluzování a nadměrné zahřívání spojky a tedy i pružiny.Sepnutí spojky se po základním nastavení doladí podle otáčkoměru, kdy spojka zapíná při 2000až 2300 ot.min.Když už jste to rozdělal bez znalostí, proč jste si nezapamatoval kde co jak bylo?Jak jste vlastně přišel na to, že je spojka špatná, klouže?Kolik je na ní obložení?Znovu opakuju, spojka se v průběhu opotředování nedoseřizuje, protože vzniklý rozdíl ve spínacích otáčkách je zanedbatelný a první použitelné otáčky na třípolohovém regulátoru jsou 3700 ot.min. Pokud máte rantl na bubínku spojky svědčí to o častém prokluzu spojky. Ne vždy je ho třeba měnit. Prohlédněte si také kolíky unašeče spojkových paken zda nemají změu tvatu - z kolatého na ovávný. Jo holt všechno chce své i když to vypadalo tak jednoduše.
|