Motor jikov



               
host - 16.118 (?) 
16.8.2008 19:16

Dakujem za radu moc ste mi pomhli.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 64.138 (?), 19.8.2008 21:59

Odpovim si tedy sam. predstih byl opravdu nesmyslny a po pouzity velkeho nasili :(jsem sundal magneto. Lec pro dalsi provoz nepouzitelne.

Jeste bych rad poprosil o par rad. 

Marne hledam nejakou knizku ci popis, kde bych nasel utahovaci momenty atd. pro motory jikov resp 1453 a podobne.

Druhy dotaz je na prodejnu dilu. Idealne v Praze a za rozumne ceny. Internetovym obchodem take nepohrdnu pokud nebude z Hranic (ty uz znam).

Petr Koder

                     
host - 250.1 (?), 20.8.2008 22:05

Na motoru 1453 by mělo být zapalování konktatní Iskra. Pokud jste poškodil rotor, objednejte si ho v podnikové prodejně. Na stránkách vari.cz v sekci soubory ke stažení si stáhněte ND motoru Jikov, kde jsou objednávací čísla. Rotor je 998 1804. Na stahování magneta se dá koupit stahovák, který se našroubuje do magneta a středovým šroubem se stáhne. Jinak: klínek na zapalování 3x5, odtrh na kladívku 0,30mm a předstih 3 mm před horní úvratí.

                     
host - 64.138 (?), 20.8.2008 22:53

Dekuji za informace. Po sestaveni motoru se pokusim tyto hodnoty nastavit.

Rotor magta nesel sundat, protoze se strizene pero "zakouslo" do rotoru a tak snadno nepovolilo. Kazdopadne stahovak by nebyl pro priste k zahozeni. Netusite kolik stoji a kde ho koupit?

Stale mam problem najit zdroj informaci o utahovacich momentech tech par dulezitych sroubu a matic. Ani knihovna, ani internet... Asi spatne hledam. Prinejhorsim vse dotahnu podle "citu".

Dekuji

Petr Koder

                     
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 174.65 (?), 1.9.2008 21:55
Pokud jde o stahovák, tak ten jde snadno vyrobit z mosazné redukce (vodácké tvarovky) 3/4" vnější a 1/2" vnitřní závit. Vnější se našroubuje na pár otáček do setrvačníku (závit redukce a setrvačníku pasují), dovnitř se vloží dostatečně dlouhý šroub, tyčka, váleček (cca 10 mm délka, 6-7 mm šířka), a ten se stlačí pomocí zátky zašroubované do vnitřního závitu redukce, a tím zatlačí na vrchol klikové hřídele. Setrvačník sjede bez použití větší síly.
                     
host - 252.132 (?), 9.8.2020 11:25
   
host - 54.188 (?), 8.10.2008 9:43

Dobrý den,

může někdo poradit proč motor Jikov r.v. 1988 plech nádrž, zapalování Jiskra ve volnoběhu jede normálně a při plném plynu otáčky houpou. Je vyčištěný karbec, nová pružina regulátoru, vzměněné gufero na klice spodní od spojky, vyměněná fajfka. Jiskra je modrá. Díky ya radu.

      
host - 47.123 (?), 8.10.2008 10:47

Nedotyka se pruzina regulacni klapky nejakych dilu v okoli? Nezadrhava se klapka karburatoru nebo mech. regulacni klapky?

      
host - 168.167 (?), 8.10.2008 13:07

Pokud máte omezovač otáček v poloze 1, dejte ho do polohy 3 a vyzkoušejte motor... pokud se stav zlepší,  "našponujte" víc pružinu.

         
host - 54.188 (?), 9.10.2008 11:10

Díky ya odpovědi, ale včera jsem motor komplet rozebral, protože mezi kartery prosakoval olej z klikové skříně tak to snad bude ono. Jo a ještě jednou díky ya ochotu. Jak to dám do kupky tak se ozvu.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?9:21
Jak je to s kvalitou Red Einhell?9:06
Jak je to s kvalitou Red Einhell?7:45
Jak je to s kvalitou Red Einhell?20.11.2024
Sádrokarton Norgips - zkušenosti?17.11.2024
Tavná pistole Tafix Koventa15.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika