Motor jikov
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 250.1 (?), 26.11.2008 21:25
Nemůžete párovat české zapalování s DucatiTo nejde. Jsou tam rozdílný proudy.Musíte koupit i magneto bezkontaktní. Ve vašem případě bych volil variantu magneta kontaktního,
|
|
|
|
|
|
|
host - 202.251 (?), 1.12.2008 14:30
Vďaka, za radu-Jozef
|
|
|
|
|
|
|
host - 55.68 (?), 15.1.2009 18:38
Vyměň fajfku. Je to velmi záludná porucha.
|
|
|
|
|
|
|
host - 126.10 (?), 27.1.2009 13:29
Dobrý den,
zakoupil jsem starší terru s motorem Jikov 1414.a ten se chová následovně: po nastartování začíná pracovat regulátor otáček tím způsobem, že pravidelně přidává a ubírá otáčky. Toto pulzování je nezávislé na poloze plynové páčky. Musím dodat, že regulace před vyčištěním vůbec nepracovala, protože bylo táhlo od přívěry celé ohnuté a dřelo o kryt. Nevíte někdo co s tím?
|
|
|
|
|
|
|
host - 38.10 (?), 28.1.2009 17:32
Dělá vám to na volnoběh, nebo když přidáte plyn?
|
|
|
|
|
|
|
host - 135.78 (?), 15.2.2009 19:49
Mám motor Jikov 1433.Koupil jsem ho starší.Po vyčístění běhá na volnoběh bez chyby i startuje na volnoběh.Po přidání plynu motor houpe a take nejde za plynem při přidávání. Prosím o podrobnější vysvětlení jak je to s tím regulátorem, případně jaká jiná závada by to mohla být.Zatím děkuji všem za radu. R.W.
|
|
|
|
|
|
|
host - 26.29 (?), 18.2.2009 20:37
Doporučil bych seřízení regulátoru podle otáčkoměru.Můžete ho mít nastavený na nižší otáčky a proto se vám zdá, že nejde za plynem.Houpání otáček většinou nastává, když je motor bez zátěže a rychle přidáte.Otáčky prudce vyletí nahoru a překročí max.otáčky.Regulátor stáhne škrtící klapku na minimum.Otáčky rychle klesnou a regulátor zase prudce přidá.To se stále opakuje.Mě to motor dělá taky.Když přidávám plyn pomaleji k rozhoupání nedochází a regulátor drží max.otáčky.M.H.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 231.82 (?), 14.4.2009 16:43
Prosím o pomoc.Po zime som chcel naštartovať motor-mám agzat JM4 002.2,ALE TO SA MI NEPODARILO.Vůbec nehádže iskru, ani keď odpojím fajku, neviem čo mám robiť malotraktor som kupil v roku 2006 malo čo chodil, pripojanie káblov som skontroloval skušal som aj iný VN kabel ale stále nič -motor sa točí s sviečkou aj bez nej dobre. Poradí mi niekto, alebo ho musím odniesť do odbornej opravovne čo by som nerád, lebo s tým nemám dobre skusennosti
|
|
|
|
|
|
|
host - 254.24 (?), 14.7.2009 12:52
Dobrý den, pročítám tady zkušenosti a mám nyní ten samý problém, u dvoutaktního motoru Jikov z roku 1995 odešlo již 2x zapalování, bylo kompletně vyměněno a nyní opět nefunkční, nehází jiskru, občas slabou, svíčku fajfku a kabel jsem vyměnil a nic, do nastavení zapalování bych nerad sahal, netuším jak má být nastaveno, poradí někdo s kontrolou zapalování příp.s nastavením zapalování.Děkuji.
|
|
|
|
|
|
|
host - 122.179 (?), 14.7.2009 17:01
Zkuste si nejprve projít (pomocí VYHLEDÁVÁNÍ) jiné stránky a rubriky v tomto portále(Tera, Vari) a pod.Myslím, že tam najdete to, co hledáte. Nastavení předstihu by nemělo být příčinou odchodu tyristorového zapalování.Snad přehřívání motoru by mohlo mít vliv. AB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|