I toto je Mountfield



host - 190.203 (?)
22.2.2015 22:58

K tomu mě napadá jen několik poznámek: jen tupý hlupák nakupuje podle výše slevy ane podle ceny. Zvlášť v době kdy jsou cenové portály jako heuréka a pod.

To že uvádí nějakou výši levy bych jim asi osobně zas tak moc nezazlíval. Nevím jaká je "doporučená" cena výrobce od které se to odvíjí. Ale pokud to berete jako podraz, tak proč nepošlete normání mail na ČOI? Lze to normálně přes jejich stránky. Tak co si nevylévat vztek tady na portálu ale totéž napsat jako stížnost na ČOI? Mě to alespoň fungovalo k mé spokojenosti (nejednalo se o MF ale jiný případ).

Pokud tvrdí v reklamě že je sleva 30% na sekačky a pak jinde že není tak bych se to snažil vyhádat. Podle obč. zákoníku máte nárok na nižší cenu, pokud jí prodejce (i omylem) uvede. Takže bych doporučil reklamovat tu cenu -oficiálně, aby na to byl nějaký papír o nějž se dá opřít.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 144.2 (?), 22.1.2015 22:19

Neznám furt smysl Vaší archivace. Vždyť Vy jste vůči Béďovi velice zaujatý a nic u něj nekupujete, tak k čemu Vám budou ty ceníky? Stanislaw

               
host - 57.78 (?), 22.1.2015 17:01

Mě by zajímalo, jak je možné, že v reklamě vysloveně říkají 1/3 ceny na všechno a jak podotýká "mladá prsatka": I NA SEKAĆKY? ANO NA VŠECHNO... ODPOVÍDÁ BÉDA... a skutečnost = žádná 1/3 na sekačky, ale jejich standartní celoroční sleva cca 40%!!!

Není to klamavá reklama říkající si o postih ČOI?

Jarda

                  
Kutil.cz - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (66) - 149.2 (?), 22.1.2015 22:19

Správně Vás to zajímá, a jsem rád, že vůbec někoho. Ten podfuk v této reklamní kampani je třeba spatřovat ve dvou rovinách. Jedna věc je výpočet oné 1/3. jak jsem uvedl, čert ví z čeho ta třetina je. Ta druhá věc je, jak správně uvádíte ANO NA VŠECHNO, jenže přečtete-li si pořádně tištený reklamní materiál, tak zjistíte, že JENOM NA NĚCO. Na první dvě otázky jste si v podstatě dokázal odpovědět sám, ale nastiňujete třetí. Takovéto instituce jako je ČOI, jsou použitelné MOŽNÁ tak do kompostu. Ovšem je třeba to zvážit, abyste si ten kompost takovýmto materiálem neznehodnotil. Nevím jestli zrovna klamavá reklama, protože obhájci budou hovořit o takzvané nadsázce v reklamě. Vzhledem k tomu, že z Kola štěstí mám dost číselných údajů, a to jsou pevně stanovené hodnoty (bez nadsázky) tak na to pasuje pouze PODVOD.  Zkáceně... ten kdo jiného uvede v omyl, aby tím získal značný finanční nebo jiný prospěch, se dopouští podvodu...

                  
host - 5.109 (?), 28.1.2015 22:08

Vážení, Mountfield nikdy v jejich bombastických akcích nikdy nic slevněného neměl! Výsledná cena po slevě je vždy stejná, jako byla před tím normálně prodejní! Vím to, protože jejich obchod v Hlučíně celkem často navštěvuji (je vedle supermarketu, takže tam trávím čas než rodina nakoupí laugh, lepší než se nudit mezi regály) a i když tam nic nekupuji, všímám si cen. Je to pokaždé stejné. Normální cena se zvýší o tolik, kolik činí sleva a z této se zpět výpočtem - snížením dojde na cenu původní před slevou. Takže třeba konzerva pro psa, která normálně stojí cca 28 Kč měla normální cenu při akci za 1/2, 56 Kč. A tak je to u všeho a vždy. Opravdu, kdo nevěří podívejte se do jejich starších ceníků. Celkem se divím, že na ty "slevy" lidi ještě slyší. Asi se o tomto podvodu, který jim kupodivu prochází již dost dlouho, málo píše. Ale jednoho dosáhli, v životě si od nich nic nekoupím, nebudu podporovat lháře. 

                     
ales_22 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (262) - 9.129 (?), 28.1.2015 23:33

Moc nechápu Vaše rozhořčení. To co popisujete, už všichni dávno vědí. Lidi nakupují, když jsou ceny rozumné. Zkuste se MF zeptat na statistiku prodejů v "akčním" období a mimo něj. Vsadím se, že Vám ji nedá, protože by bylo jasné, že mimo akce prodají kulové. (tedy skoro kulové, pár pitomců se vždycky najde) To, že se zákazníky hraje MF tuto poněkud dětinskou hru, je jeho věc. Když ho to baví...

Já v MF tento týden koupil sekačku za 13 000 a zatím to vypadá všechno OK (pochopitelně, celá pravda se ukáže až za pár měsíců). Jen doufám, že u nás bude servis serióznější než jinde. O MF servisu jsem neslyšel pěkné věci, ale jako se vším, je to nakonec jen o lidech. (stejně jako někdo nadává na PPL, někdo na ČP...)

                     
host - 208.164 (?), 31.1.2015 3:52
Za 1/3 běžné ceny nemají opravdu nic, za polovinu jsem objevil olej, u kterého jsem vycházel z ceny u výrobce(Paramo) v jeho podnikové prodejně.Jinak slevy max.okolo 30% a u fiskarsu dokonce dražší než v jednom obchoďáku bez jakékoliv akce.Pokud neznáte ceny daného výrobku, je to spíše ke smůle.Sleduju traktůrky, tak při slevě za 1/2,byla cena navýšena, aby konečná cena nebyla nižší max. o 10% oproti běžné.
                     
jofree - (40) - 211.183 (?), 22.2.2015 15:33

Presne tak, nyni bezi jejich marketingova akce s nazvem vse za polovinu. ve skutecnosti vsak slevu aplikuji z nesmyslne hodnoty, za kterou se zbozi nikdy neprodavalo. Tato cena slouzi pouze k temto ucelum. V konecnem dusledku se zmena ceny projevi nepatrne - v radech 100korun. Prakticky vzdy je o zbozi - starsi model apod. Co to vsak udela s narodem je neskutecne. MO bylo tady ve FM k prasknuti, pokud se zadivate do tvari tech lidi, je vam jasne, jak jsme na tom, jako cesky narod. 

                     
ales_22 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (262) - 9.129 (?), 22.2.2015 16:00

Je jedno, jestli člověk nakupuje v akci nebo ne, ale vždycky by si to měl umět spočítat. Jak vypadala prodejna Mountfieldu u nás nevím, nakoupil jsem přes internet a přivezli mi to dodávkou. Akce v lednu nebyla tak špatná, některé věci opravdu za dobré ceny. To co je teď už žádná akce není a Mountfield se snaží využít setrvačnost lidí. Jen ze zvědavosti jsem kouknul a ta sekačka, kterou mám z ledna za 13000 je teď, o necelý měsíc později, za 16000. Samozřejmě v "akci" :D  Prostě jak říkám - člověk si to musí umět spočítat.

                     
host - 190.203 (?), 22.2.2015 22:58

K tomu mě napadá jen několik poznámek: jen tupý hlupák nakupuje podle výše slevy ane podle ceny. Zvlášť v době kdy jsou cenové portály jako heuréka a pod.

To že uvádí nějakou výši levy bych jim asi osobně zas tak moc nezazlíval. Nevím jaká je "doporučená" cena výrobce od které se to odvíjí. Ale pokud to berete jako podraz, tak proč nepošlete normání mail na ČOI? Lze to normálně přes jejich stránky. Tak co si nevylévat vztek tady na portálu ale totéž napsat jako stížnost na ČOI? Mě to alespoň fungovalo k mé spokojenosti (nejednalo se o MF ale jiný případ).

Pokud tvrdí v reklamě že je sleva 30% na sekačky a pak jinde že není tak bych se to snažil vyhádat. Podle obč. zákoníku máte nárok na nižší cenu, pokud jí prodejce (i omylem) uvede. Takže bych doporučil reklamovat tu cenu -oficiálně, aby na to byl nějaký papír o nějž se dá opřít.

                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 22.2.2015 23:08

Nebojte se, po právní stránce to mají ošéfované tak, že jde možná o neetické chování (reklamu), nikoliv však protiprávní (klamání). Například pěstební substráty mají obsah N garantovaný po dobu 6 měsíců od data míchání a plnění. Pokud nakoupí kamion toho, co se loni neprodalo za cenu, kdy se výrobci (velkobchodu) nevyplatí párat pytle a přemíchávat s hnojivy, pak se nejedná o prodej za dumpingovou cenu. Neetické je pouze to, že Vás neupozorní na to, aby jste se kouknul na datum plnění do pytlů.

Takže na Heurece může být zboží za 126,-Kč, ale oni prodávají partiovku za 86,-Kč, kdy do data "spotřebujte do" je ještě 14 měsíců (z 24 m.)..

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika