I toto je Mountfield
|
|
|
|
|
|
|
host - 2.73 (?) 22.3.2014 19:28
V Mountfieldu řetěz na pilu Husqvarna nekoupíte. Pilly OleoMac a Solo používají jiné lišty a také jiné rozměry řetězů. U nás je úroveň prodeje v Mountfieldu lepší než u prodejce Husqvarny. Je to o lidech, kteří v prodejně pracují, ne o názvu firmy.Tak Mountfield nedémonizujte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.142 (?), 22.3.2014 20:06
Řetězy nemají v délkách v krabičkách, rozměrově však pasují. Co nepasuje, je cena mimo slevy.
|
|
|
|
|
|
|
host - 57.232 (?), 23.3.2014 8:52
Ja mas s predavačom v husle len dobré skupsenosti. Len vy mate problem stým že keď sa pila s maunfildu použije v ťažbe tak nič nevydrži. A tam mi niaky predavač nepomôže.
|
|
|
|
|
|
|
host - 208.238 (?), 23.3.2014 19:38
To je z větší části pravda, a to, že to nevydrží a to ne v těžbě, ale i doma, jsou to hobby produkty, které se blíží nebo i převyšují kvalitní značkové produkty bohužel jen cenou a to je to, co je matoucí.Když si kolega koupil v MF pilu oleomak a dokázali páni obchodníci vnutit mu další lištu se řetězem, kanystr,olej a zaplatil s úsměvem bezmála šestnáct tisíc, tak mě napadlo něco o svépravnosti a že by měl vrátit občanku.Když jsem mu ukázal katalog s cenama od stihlu a husqvarny, smích ho prešel.Smutné na tom je, že to nebyl věřivý důchodce, ani kluk po vyučení bez zkušeností.Klobouk dolů před pány obchodníky a že byli nadmíru ochotný, to si pište, že jo.
|
|
|
|
|
|
|
Kutil.cz - Bronzový Zahrádkář (66) - 149.2 (?), 27.3.2014 22:10
A to je to o čem jsem psal... Já píšu o řetázku na Dolmarku a Vy o tom, že řetázek na Husqvarnu u M nekoupím. A to je to, co jsem tu popisoval, že když se ptám odborně vyškoleného prodavače na výkon stroje tak mi tupě přečte ze štítku příkon, protože mu dělá problém rozlišit základní pojmy. Mimochodem, řetázek na Dolmarku není problém u Husqvarny koupit. Přestože to může znít neuvěřitelně. Prostě stačí říct malou tříosminu devadesát jedna es, padesát dva článků. Prodavač sáhne do regálu a podá krabičku. Hotovo. Na co je dobrý šestnácti článkový řetěz s dělením 0.325 nevím... že by se nýtoval na úhlovou brusku? Ptám se, protože je to nabídka z letáku M. Jestli tu někdo démonizuje Mountfield, tak jste to vy, vyškolení prodavači. Nemám jednu špatnou zkušenost z M a jednu dobrou z H. Mám jich spoustu. Množinu špatných zkušeností, nazvu ji třeba M, a množinu dobrých zkušeností, nazvu ji třeba H. S takovýma množinama by se už dala dělat nějaká ta statistika. Jenomže pojem statistika mi zase připomíná můj starší dotaz. Jaká je skutečná průměrná sleva na kole štěstí? Dokázal by někdo dostatečně vyškolený odpovědět???
|
|
|
|
|
|
|
host - 84.61 (?), 20.5.2014 0:28
Sleva na kole štěstí?
Bývala někde kolem sedmnácti procent, letos o dost vyšší.
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.103 (?), 20.5.2014 8:22
Dříve tam tata kupoval 3 věci a 3x točil. Slevy na kole se většinou pohybovaly kolem 5% ve výsledku si vytočil jednou 18% jednou 10% a jednou 5% takže ve výsledku 11% na novém kole už byly slevy větší, většinou 30%. Pokud chcete znát přesnou hodnotu pravděpodobnosti, opište hodnoty všech slev a já vám to spočítám... "Muška jenom zlatá" asi na zákazníky asi pořád zabírá, stačí jen trochu obměnit výhody, sem tam přihodit benzín za 19Kč a už jsou fronty.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kutil.cz - Bronzový Zahrádkář (66) - 149.2 (?), 27.5.2014 21:26
Jsem rád, že se našel někdo kdo se vyzná ve statistické matematice. Já jsem to počítal pouze laicky, takže uvítám srovnání s odborným výsledkem. Ale ten kousek papíru co se mi tu dlouho povaloval po stole, se mi zapovaloval nejspíš mezi jiný papíry, takže to nebude hned. Musím se podívat do složky náčrtků, poznámek a výpočtů co mám pohromadě. Ale mám zážitek ...z Brna... Byl jsem na periferii v Avionu, vyřídil jsem to, pro co jsem tam jel, a od auta jsem zahlídl ještě otevřený M. Koupím ALFA 4T, říkal jsem si, je za 85, to je rozumná cena.(kdyby byl tak ještě v kanystru 4 nebo 5 L) Bylo asi 5 minut před zavíračkou, od otevřených dveří jsem viděl několik zákazníků u pultu... to bylo všechno, dál jsem se nedostal. Vyškolený prodavač mi ve dveřích vysvětlil, že už zavírají, a že tedy už opravdu NE. I toto je Mountfield
|
|
|
|
|
|
|
host - 139.244 (?), 27.5.2014 22:42
Především nechápu že Montfieldu se tolerují praktiky, kdy on u "supr slevněného zboží" nejprve dvakrát zvedne cenu a tím uvede zákazníky omyl ohledně skutečné hodnoty. Podívejte se třeba na jejich Štěpkovač Powersilent 2600 - Mountfiled uvádí původní cenu 9660Kč a po slevě 49% "pouhých" 4960 Kč.
Přitom v Hornbachu prodávali naprosto stejný model (akorát jinak přeznačený) za regulérní neslevněnou cenu 4750Kč.
Nezakázal podobné čáry-máry se slevami nějaký zákon už před lety?
|
|
|
|
|
|
|
host - 224.41 (?), 28.5.2014 9:52
My sme kupovali zahradny nabytok. Tovar nemali, ale museli sme zaplatit a cakat. Presiel mesiac a podla zmluvy mali tovar dodat, resp. ohlasit, aby sme si ho sli prevziat. Telefonovali sme tam, vraj nabytok stale nemaju a nie je ani na sklade v meste. Tak sme trosku pritvrdili, ze zrusime zmluvu a ak ho maju na predajni (ako ukazkovy kus) su povinni nam ho zabalit a predat. Tak predajca z druhej strany linky potvrdil, ze nam ho teda zabalia, nech do hodiny prideme. Prisli sme na predajnu a dali nam original zabaleny nabytok, ten vystaveny v predajni je tam mozno dodnes. Nechapem, naco tieto lzi a co to cele malo znamenat.
Samozrejme, ked sme ho zaplatili potrebovali pani M email vraj, aby nam mohli dat vediet... Odvtedy som dostal niekolko otravnych mailov od M., ale ak by sme sa neozvali, asi by sme nabytok dodnes nemali. Ved si platil, tak sa staraj. Oni svoje peniaze dostali, ich to nemuselo trapit.
Ak by bol podobny tovar inde, tak si radsej priplatim.. Pri montovani sa hned strhali nejake sroby a musel som improvizovat. Mal som pocit, akoby hlavicky boli lepene. Aspon to drevo vyzera OK.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|