Zahradnictví Spomyšl
|
|
|
|
|
|
|
|
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář (18316) - 236.1 (?), 28.4.2018 11:24
Abych získal se zahradnictvím Spomyšl vlastní zkušenost, objednal jsem si u nich stromky. Výsledný dojem? Trochu smíšený.
Nesporné klady: přehledné stránky, velký výběr, slušné ceny, udávají podnože. Objednávka byla vyřízena rychle, stromky přišly skutečně ve velmi dobré kondici. Všechny řádně označené - název, podnož, číslo, čárový kód.
Zápory: 1. Všechny stromky byly jednoleté štěpovance, bez zapěstované korunky. Osobně to nevnímám jako velkou vadu, rozvětvené stromnky se špatně posílají a aspoň si mohu zvolit výšku korunky.
2. Místo objednané hrušně mi poslali jabloň. Chyba se může stát, taky mi reklamaci uznali, na moji výhradu obratem odpověděli, uznali reklamaci a poslali zdarma do týdne opravdovou hrušeň. Musím ocenit korektní a profesionální přístup.
Jenže malá drobnost. Ta omylem zaslaná jabloň nesla cedulku s názvem: Hrušeň - Pyrus comunis Carola, podnož kawkazská. Vtírají se otázky: Co pěstitel, který nerozezná podle dřeva hrušeň od jabloně? Byl to opravdu jediný případ záměny? A nemohla být podobně zaměněná i odrůda - poznal by to vůbec někdo?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 83.148 (?), 20.11.2018 14:07
Hrůza ! Už nikdy Spomyšl. Před 2 lety záměny růží a špatná kvalita omlouvaná chybou brigádníků. Letos neprodejné, podřadné zboží. Z 5 růží ani jedna kvalitní. Ashram s podélně roztrženým kořenem. Klamavá reklama že mají " zboží je ve 100%tní kvalitě."
|
|
|
|
|
|
|
host - 169.163 (?), 21.11.2020 21:12
Před třemi lety jsem si u nich objednal merunkoblumu Dapple Dandy a nektarinku Flavor Top. Štítky na kmíku byly vzorně popsány, přesně podle mé objednávky. Letos mi zaplodil první stromek jakousi blumu, která stoprocentně nebyla Dapple Dandy, a ten druhý měl, světe div se, chlupaté broskve!!! Takže tomuto zahradnictví se vyhnout velkým obloukem...
|
|
|
|
|
|
|
host - 230.40 (?), 21.11.2020 21:40
Je to velmi jednoduche je to velka firma ma velky vyber cena je taky dost vysoka co nemuzou prodat to zameni za jine treba takove co potrebujete a vysledek se dostavi az zacnou plodit
|
|
|
|
|
|
|
host - 182.227 (?), 22.11.2020 7:48
Záměna za jinou dodrůdu, vždy bych nepodezříval zasílající firmu. Právě bych nepodezříval firmu větší. Všechno nepěstují a chyba může být taky na straně těch, co jim dodávají stromky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 182.227 (?), 22.11.2020 7:50
Jo, samozřejmě za chybu zodpovídá ten, co zasílá.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.4 (?), 31.10.2018 13:18
Ze zahradnictví jsem objednal asijskou hrušku Hosuj. Místo stromku mi přišel špičák. Po reklamaci jsem obdržel znovu špičák. Na telefonický dotaz mi oznámili, že nic jiného nemají a špičák je taky stromek a jestli se mi to nelíbí tak ať odstoupím od smlouvy Buď neznají rozdíl mezi stromkem a špičákem nebo kašlou na zákazníky. Nedoporučuji.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|