Zahradnictví Spomyšl
|
|
|
|
|
|
|
Anitti - (19) - 231.215 (?) 19.9.2016 2:08
Určitě nedoporučujeme. Doma jsme objednali mnoho květin, objednávka byla potvrzena. Po měsíci čekání a urgování nám paní řekla, že se jí to někam ztratilo. Pak to prý našla... čekali jsme další dva týdny a nic, tak jsme napsali, ať už se neobtěžují.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář (18316) - 11.117 (?), 19.9.2016 8:08
Nestaci po internetu objednat, ale je take nutne dostat potvrzeni
Potvrzení objednávky je obvykle automaticky vygenerovaný e-mail, který o chování obchodu a schopnosti dodat zboží neřekne zhola nic.
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.93 (?), 19.9.2016 8:54
V tom pripade to neni potvrzeni objednavky. Kupoval jste tam neco? Ja ano a dostal jsem to behem 2-3 dnu v naprostem poradku. A pokud si neco objednam, nejen na internetu, ale napr. pokryvace na strechu, tak to tim obvykle nekonci, musim se starat, aby to dopadlo. Kazdy at si objednava kde chce, hystericke hodnoceni daneho zahradnictvi nesdilim.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.93 (?), 19.9.2016 11:44
Zadne zahradnictvi nesdilim, se zahradnictvim Spomysl mam 1 dobrou zkusenost, dnes jsem ucinil dalsi objednavku - nejprve prisla zprava o nove objednavce, pote prisla dalsi zprava o potvrzeni objednavky.
Vy s danym zahradnictvim zadne zkusenosti nemate a pouze chcete mit za kazdou cenu jiny nazor.
|
|
|
|
|
|
|
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář (18316) - 92.38 (?), 19.9.2016 14:34
Ne já, Vý chcete mít za každou cenu jiný názor. Já měl jen přesně stejný názor, jako napsala paní Eva.
A propos - jak vlastně víte, že se zahradnictvím nemám žádnou zkušenost, když jste jen pouhý jedenkrát nakupující?
Skutečnost, že si něco objednám a obchod mi prodá, co jsem si objednal, o jeho kvalitách nic nevypovídá. To by snad měla být samozřejmost. Zažil jsem případy, kdy mě prodejci aktivně kontaktovali, jelikož neměli ihned všechno zboží, domlouvali jsme se, zda počkáme, pošlou (na své náíklady) po částech nebo zvolíme jinou alternativu. Omluvou pak nabídli nějaký bonus navíc. To všechno jsou kroky, které nejsou samozřejmé a které zákazník ocení. To, že jedenkrát objednané zboží skutečně dorazilo, není žádný indikátor super obchodu.
Je to stejné, jako kdybych si stěžoval na kvalitu auta, že mi druhý den po koupi upadl volant a vy jste tu značku hájil, že je perfektní, protože vám už týden volant neupadl.
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.93 (?), 19.9.2016 15:25
Nemam jiny nazor, ale na jinou zkusenost. Objednal jsem si jiz podruhe, protoze jsem byl spokojen nejen s dodaci lhutou a komunikaci ze strany dane firmy, ale predevsim kvalitou i cenou rostlin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 251.109 (?), 6.4.2017 12:03
Dobrý den,
předevčírem jsem tam objednala. A podle zkušenností tady, co íšete, jsem čekala, že mám dost času, než příjdou a než si je tam zasadím. A dneska, o 2 dny později volá manžel, že mu přivezli balík velký jako dveře. Juchu... dneska se těším domu jako maly dítě. Sehnala jsem u nich odrudy, ktere nikde jinde nemeli. Nebo meli jen 1. Tady vsechny 3. Dokonec jsem jim psala řes chat, kolik bude doprava. když mám 3 stromy. Spokojená strašně moc... uvidiíme, jak se bude dařit stromkům...
|
|
|
|
|
|
|
host - 169.110 (?), 6.4.2017 15:21
Zajímalo by mě, zda mají dodané stromky objednanou podnož. Tak napiš.
|
|
|
|
|
|
|
derbis - (13) - 189.24 (?), 19.4.2017 13:31
Objednala jsem 3 tresne. Jedna prisla se spatnou podnozi. Jinak stromky krasne. Jeden dokonce i velikej a lrasnej. A napsala jsem jim, hned mi prisel mail, ze se omlouvaji a zasilaji novou rostlinu. Heeej to koukam, asi u nich budu casto objednavat. Furt neco sazim noveho...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|