Zahradnictví Na Zázvorce (Tatobity)
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.142 (?) 7.7.2018 17:25
Zahradnictví Na Zázvorce poslalo rostliny suché, zaschlé, broskev uhynulá, ze sedmi objednaných rostlin jsou jen dvě, které jsou v pořádku. Poslali jsme ihned fotografie, dokonce jsme počkali až po termínu 25.5., aby rostliny mohli jako vyrůst a olistit se, znovu nafotili a pak jsme reklamovali, ovšem nulová reakce ze strany pracovníků zahradnictví, majitele, takže nemáme ani nové rostliny ani peníze. Bohužel jsme hledali recenze, až po tom, co nám došly uhynulé rostliny. Takže těch negativních recenzí je naprostá většina. Vlachová
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 51.184 (?), 1.5.2020 18:32
Dobrý den, já si objednala ze zahradnictví 2 ostružinojahody, 1 malinu a 1 goji. Ty ostružinojahody byly celkem ok, ale goji šílený... jsem zvědavá jestli se vůbec chytne a malina byla tak prorostlá pýrem, že jsem musela před zasazením úplně rozebrat až na kořeny. Pokud můžete.. raději si připlaťte a zajeďte si do pořádného zahradnictví ;-)
|
|
|
|
|
|
|
host - 193.168 (?), 2.6.2020 22:29
Koukam, ze to je vsude asi stejny. Objednala jsem si v nedalekem zahradnictvi Zoja a otres, hlavne jednani, uz nikdy vice. Maji i stejny system eshopu a fotky s Bohdalkou. Divna shoda.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saffronia - Bronzový Zahrádkář (65) - 216.216 (?), 27.3.2015 9:21
Chci a musím se zastat zahradnictví Na Zázvorce. Loni jsem od nich objednávala několik ovocných keřů, několik kvetoucích keřů a několik rostlin. Zásilka přišla zcela vpořádku, rostliny životaschopné, kvalitně zastřižené, rozvětvené. Co mě příjemně překvapilo, byla péče, s jakou byly do krabic zabaleny - někdo si dával moc záležet na tom, aby rostlinky a keře v krabicích neměly žádný pohyb a nemohly se bgěhem přepravy poničit.
Na základě této zkušenosti jsem letos objednala znovu, bohužel, balík díky "kvalitě" České pošty, byl v pondělí ráno odeslán a ještě dnes není doručen, čili nevím, v jaké kondici budou rostliny z tého zásilky, ale mohu pro ukázku nafotit, jak jsou zabalené, až krabici přijmu a otevřu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 65.144 (?), 27.3.2015 9:31
O peci pri baleni nejde, problem je zamena odrud. Taky mi dodali neco jineho, nez jsem objednal. Ale mozna tam jeste neco objednam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář (10317) - 70.240 (?), 27.3.2015 15:18
Na základě této zkušenosti jsem letos objednala znovu, bohužel, balík díky "kvalitě" České pošty, byl v pondělí ráno odeslán a ještě dnes není doručen
Potkalo mě tento týden něco podobného. Po telefonickém dotazu u prodejce, mně bylo zděleno, že se zásilka vrátila zpátky z důvodu neexistující adresy. To se může stát tehdy, když adresu diktujete někomu do telefonu a on jí napíše špatně. Z toho plyne poučení, že je třeba, aby dotyčný adresu do telefonu zopakoval. Co se týče přepravců, tak to není, jak se může zdát. Česká pošta například dodala kontejnerované stromky v lepším stavu, než jiný nejmenovaný přepravce. Česká pošta je dražší, proto jí prodejci nechtějí používat a přecházejí na jiné dodavatelské firmy u kterých není zaručeno lepší zacházení se stromky a také si nelze vyzvednout zásilku ten den odpoledne na poště, jako je tomu u České pošty, když v době dodání zásilky není nikdo doma.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 28.28 (?), 28.3.2015 8:36
Osobne mam s Ceskou postou mnohem lepsi zkusenosti nez s jinymi dopravci. Bachorky pana Standy jsou opravdu neuveritelne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|