Zahradnictví Na Zázvorce (Tatobity)



               
host - 58.193 (?) 
2.4.2015 8:59

Abych pravdu řekl, tak nejhorší podezření mám vždycky tenkrát, když jde o stromky z Fytosu.

Jak to presne myslite? Problem vidite primo ve Fytosu nebo u prodejcu, kteri preprodavaji jeho stromky?

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10317) - 70.240 (?), 2.4.2015 9:09

Prodejce mi sdělil, že stromky jsou zaměněné už od nich.

                     
host - 58.193 (?), 2.4.2015 9:13

A jake k tomu maji duvody ci motivaci? Neporadek nebo chteji naplnit objednavky (i kdyz pozadovane odrudy nemaji)?

                     
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10317) - 70.240 (?), 2.4.2015 9:34

Jak to mám vědět? Prodejce měl tolik slušnosti, že nabízel vrácení peněz. Osobně se bez Fytosu obejdu a už jsem za tím udělal "tlustou čáru".

                     
host - 58.193 (?), 2.4.2015 10:05

To jste mne nepotesil, pristi patek jedu do Plzne, chtel jsem se stavit ve Fytosu.

                     
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10317) - 70.240 (?), 2.4.2015 10:38

Třeba budete spokojený a visačky na stromkách budou odpovídat prodávaným stromkům. To se ovšem dozvíte až časem. Já jsem se to u některých broskvoní, kupovaných na podzim, dozvěděl už na jaře, když se jim otevřely zvonkovité květy, na místo růžovitých, které měly odpovídat kupovaným odrůdám. Ovšem to samé bylo i ze Zázvorky, takže bordel je i jinde, jak je vidět.

         
host - 5.132 (?), 9.4.2015 16:06

Zahradnictví Na Zázvorce nikdy více. Ani po několika týdnech objednávka nedorazila, komunikace ze strany zahradnictví mizerná. A když už někdo odepíše na e-mail, ani se neobtěžuje do něj podepsat.

            
happy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (115) - 254.170 (?), 17.4.2015 16:37

Dobrý den,

já letos poprvé objednával rostliny v e-shopu.Vybral jsem si zahradnictví Na Zázvorce z důvodu ceny a sortimentu. Z 5 ks sazenic byly 4 ks v pořádku, ale pátá sazenice maliny byla téměř bez kořínku. Na mou písemnou reklamaci mi sdělili, že se mám ozvat za 4 týdny, ale že množství kořínků nemůže být předmětem reklamace. Nesadit tuto malinu na zahrádku hned u rodinného domku, tak by byla tak na vyhození do popelnice. A to jsem si chtěl objednat ještě dvě třešně swet early - naštěstí jsem se rozhodl počkat v jakém stavu bude zboží z této objednávky. Happy


               
host - 248.151 (?), 25.9.2020 9:30
Dobrý den všem, ze zahradnictví Na zázvorce bych si už nic neobjednala. Rostliny přišly cca za měsíc, t o by nevadilo, ale jejich kvalita mizerná. Rostliny suché a s plísní a různými fleky na listech. Prostě katastrofa. Foto přidávám.
Zahradnictví Na zázvorce
Zahradnictví Na zázvorce
         
host - 236.205 (?), 24.3.2017 10:30

Tak já se taky přidám, ale z jiného soudku. V roce 2015 jsem objednala pro dodání počátkem jara 2016 sedm různých druhů hortenzií do mé sbírky.  Počátkem jara 2016 opravdu došly. Byly kontejnerované, malé, ale perfekně zakořeněné. U každé i jmenovka. Přesadila jsem je do 3l kontejnerků a dala do skleníku. V polovině kvěna jsem je dala na definitivní místo na naší zahradě (530 m n.m.). Ještě v létě nasadily všechny rostliny květy a na každé minimálě jeden rozkvetl. Teď na jaře 2017 jsem je seřízla na polovinu a těším se zase na prázdniny, až hortenzie vykvetou. Uvídíme. A zdravím pracovníky v sympatickém zahradnictví Na Zázvorce!

Marta z jižních Čech

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nová STIHL MS 2601.12.2024
Rachot při vypouštění vody z pračky do odpadu30.11.2024
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika