Sazenice ruží od Starkl - nechytili sa
|
|
|
|
host - 92.38 (?) 30.6.2015 8:31
Reklamujte, u Starkla tuším můžete reklamovat do 6 měs. od prodeje- ale raději si přečtěte reklamační podmínky. My už jsme se se Starklem rozloučili nadobro, poté, co jsme byli nuceni reklamovat již několikrát a loni poslali ze 3 růží 2 záměny a nabídli mi za to slevu na další nákup, protože je již mít v nabídce nebudou. Já jsem to odmítla a začal boj - odmítám ze sebe nechat dělat " nechytrého", navíc, když se vyřizující podepíše pokaždé anonymně "Starkl zahradník" - chtěli, abych poslala tedy zaměněné růže zpátky - náklady s tím spojené odmítli uhradit - chudery růže, byť zaměněné by to nepřežily v tom vedru a navíc, když bych odečetla poštovné... no chvíli jsme si dopisovali, nakonec jsem z nich dostala peníze zpátky- pak už mi šlo jen o princip a byla jsem rozhodnutá to dotáhnout do konce, klidně přes ČOI. Na jaře už mi neposlali ani katalog- zaplaťpámbu, po takovém chování u mne skončili.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazzonka - (5) - 131.4 (?), 29.6.2015 17:18, zobrazeno: 8694x
Dobrý deň, prosím o radu, v apríli som si kúpila sadenice ruží od firmy STARKL, ani jedna sa nechytila a skôr to vyzerá že usychajú (uschnutá nadzemná časť) Ruže pestujem na balkóne, v primerane veľkých nádobách.Takto som si kúpila ružu od nich minulý rok a do 2 mesiacov sa krásne prijala a ešte ten rok vykvitla. Sadenice kúpené tento rok nijako neprosperujú, zálievku majú vždy podľa potreby takže určite neuschli.Myslíte že je ešte nejaká šanca že obrazia?
Alebo je to zbytočný boj?
Ďakujem.
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.1 (?), 29.6.2015 17:59
už to píšete v první větě-sazenice jou od Starkla -a v tom je ten hlavní problém, u nás kdo od něj koupil tak prohloupil nic mu nevyšlo
|
|
|
|
|
|
|
host - 248.111 (?), 29.6.2015 23:00
Nevím, co zasílá nyní, ale cca před deseti lety od něj koupené růže Adson von Melk a Egon Schiele jsou dnes nádherné keře. Lída
|
|
|
|
|
|
|
host - 152.25 (?), 30.6.2015 8:31
Mně se ujalo vždycky všechno, kromě 2 balkonovek, které přijely opravdu bídné, bez řečí poslali balík nových.
Růži od Starkla mám dvě (na zahradě) - chytly se obě pěkně.
Nebude to "Starklem", spíš nějaká shoda okolností.
Melisa
|
|
|
|
|
|
|
rostlinky.cz - (21) - 149.54 (?), 15.7.2015 15:06
|
|
|
|
|
|
|
host - 37.18 (?), 19.10.2015 20:03
nemůžu souhlasit. Objednávám střídavě růže Pelcovi a Starkl. Rostou mně výborně oboje. Musím dokonce říct, že od Starkla jsou některé opravdu nesmírně houževnaté a dobře olistěné. Máme hodně jílovitou zem, přidávám pytlovanou hlínu s humusem a zatím dobré. Osobně bych růže do velkých nádob nedávala. Růže koření až v cca 50 cm hluboko a kořeny potřebují chlad. Navíc v květináči nejdou udržet vyrovnané podmínky pro růst - ani stabilné vlhost ani teplota, zálivkou se také vyplavuje výživa ven.
Dejte je do země.
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 248.116 (?), 29.6.2015 23:11
STARKL je především franšíza. Vždy záleží na konkrétní produkční školce i překupníkovi, v jakém stavu rostlinky dostanete. Pokud si myslíte, už při převzetí, že to rostlinky nerozchodí nebo Vaše znalosti k záchraně nestačí, pak reklamujte, nebo si nechte poradit v předreklamačním řízení. I nejsolidnější obchodník nemůže předpokládat všechny nástrahy dopravy, pokud má používat standardní ceny dopravy (ponechání balíku na sluníčku, v rozpálené nevětrané dodávce nebo naopak v zimě v nevytápěném skladu,...).
Druhá záležitost je klima na balkóně, které ujímání růží v nádobách příliš nesvědčí. Někdy je dobré mít někoho s dvorečkem či předzahrádkou, kde se ve vhodných podmínkách rostlinka předpěstuje a až ujmutá na balkón přenese.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 92.38 (?), 30.6.2015 8:31
Reklamujte, u Starkla tuším můžete reklamovat do 6 měs. od prodeje- ale raději si přečtěte reklamační podmínky. My už jsme se se Starklem rozloučili nadobro, poté, co jsme byli nuceni reklamovat již několikrát a loni poslali ze 3 růží 2 záměny a nabídli mi za to slevu na další nákup, protože je již mít v nabídce nebudou. Já jsem to odmítla a začal boj - odmítám ze sebe nechat dělat " nechytrého", navíc, když se vyřizující podepíše pokaždé anonymně "Starkl zahradník" - chtěli, abych poslala tedy zaměněné růže zpátky - náklady s tím spojené odmítli uhradit - chudery růže, byť zaměněné by to nepřežily v tom vedru a navíc, když bych odečetla poštovné... no chvíli jsme si dopisovali, nakonec jsem z nich dostala peníze zpátky- pak už mi šlo jen o princip a byla jsem rozhodnutá to dotáhnout do konce, klidně přes ČOI. Na jaře už mi neposlali ani katalog- zaplaťpámbu, po takovém chování u mne skončili.
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.13 (?), 10.2.2016 15:05
Náklady na zaslání květin zpět Starkl vrátí, ale nepřebírá zásilky na dobírku.
|
|
|
|
|
|
|
host - 170.1 (?), 11.3.2016 15:48
mám s růžemi od Starkla velmi dobré zkušenosti. vždy silné a zdravé sazenice, které skvěle prosperují.a to jsem brala nejednou.K
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|